مقانلو: بازگرداندان تکواندو به جایگاه اصلی‌اش، بسیار سخت است/ از برنامه‌هایم برای سرمربیگری تیم ملی دفاع کردم

11:36 - 17 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۳۸۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: امیدوارم تکواندوی ایران با تمرکز ویژه به سمت جلو حرکت کند و به روز‌های اوج خودش بازگردد.

- بعد از اتمام قرارداد اعضای کادر فنی تیم‌های ملی مردان و بانوان تکواندو کشورمان با فدراسیون تکواندو، قرار شد تا سرمربیان جدید به زودی معرفی شوند. بر همین اساس دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با حضور هادی ساعی رئیس و مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون، اصغر رحیمی مدیر تیم‌های ملی، فیض‌الله نفجم، زهرا سروی و هادی افشار اعضای کمیته فنی به منظور بررسی برنامه‌های گزینه‌های هدایت تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو برگزار شد.

بیژن مقانلو یکی از مربیان سرشناس تکواندوی کشورمان با حضور در جلسه کمیته فنی این مجموعه، از برنامه‌های پیشنهادی خود دفاع کرد. در همین رابطه وی با اشاره به اینکه آینده تکواندو ایران با همفکری، همدلی و همپارچگی به روز‌های اوج خودش بازخواهد گشت در گفت‎‌وگو با میزان اظهار داشت: در ۵ - ۶ سال گذشته تکواندوی ایران در رده سنی بزرگسالان نتوانست روی سکو‌های رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک بایستد. از این رو مسئولان فدراسیون تکواندو و کمیته فنی این مجموعه تمصیم گرفتند تا با بررسی برنامه‌های مربیان مختلف به کمک تکواندوی ایران بیایند.

وی افزود: مطمئناً کار برای بازگرداندان تکواندو ایران به جایگاه اصلی‌اش، بسیار سخت است، اما با همدلی و همفکری می‌توان به این هدف مهم و بزرگ دست یافت.

مقانلو خاطرنشان کرد: به زودی اعضا و اسامی کادر فنی تیم‌های ملی مختلف تکواندو معرفی خواهند شد. اما تیم ملی بزرگسالان ایران باید تا شهریور امسال در رقابت‌های مهمی همچون گرندپری، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی شرکت کند. امیدوارم تکواندوی ایران با تمرکز ویژه به سمت جلو حرکت کند و به روز‌های اوج خودش بازگردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *