۵۳ پرونده قضایی مراجعان در اولین دیدار عمومی رئیس کل دادگستری استان فارس در سال ۱۴۰۱ بررسی شد

15:33 - 16 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۳۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در اولین دیدار عمومی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان فارس ۵۳ فقره پرونده قضایی مراجعان بررسی شد.
- رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه اولین ملاقات عمومی در سال جدید با تأکید بر استمرار ملاقات‌های عمومی مسئولان، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی در استان فارس بیان کرد: تکریم ارباب رجوع در مجموعه قضایی استان فارس با حساسیت و پیگیری بیشتر در سال جدید در دستور کار مدیریت قضایی استان است.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» در راستای تبیین شعار امسال گفت: سال گذشته اقدامات مثمر ثمری از سوی دادگستری فارس در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان صورت گرفت و به امور شرکت‌های فناور، نوپا و دانش بنیان از سوی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری رسیدگی ویژه شد.
 
وی همچنین از برنامه ریزی در راستای پیگیری مشکلات کارآفرینان و برگزاری ملاقات‌های دوره‌ای با صاحبان شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و افزود: ما در دستگاه قضایی تلاش می‌کنیم با محور قرار دادن شعار سال حمایت‌های حقوقی و قضایی را در دستور کار قرار دهیم.
 
وی خاطر نشان کرد: اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی، زمینه تقویت اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضایی را فراهم خواهد کرد و به همین منظور و در راستای اجرای طرح تحول و تعالی دستگاه قضای و سیاست‌های کلان قوه قضاییه امسال نیز همچون سال‌های گذشته دیدار‌های مردمی منظم و هفتگی را به منظور بررسی مشکلات قضایی مراجعان و تکریم و احترام ارباب رجوع به صورت حضوری در دستور کار قرار داده ایم.
 
رئیس دادگستری استان فارس در ادامه یاد آور شد: زمینه اجرای برنامه دیدار‌های عمومی همانند سال‌های گذشته تحت عنوان میز خدمت و با محوریت رئیس دادگستری شهرستان در تمامی حوزه‌های قضایی استان فراهم شده است تا از مفسده‌های احتمالی ناشی از عدم دسترسی به مسئولان قضایی کاسته شود. 
 
گفتنی است متقاضیان ملاقات عمومی با رئیس کل دادگستری فارس می‌توانند در روز‌های ابتدایی هر هفته در ساعات اداری با در دست داشتن آراء و مستندات خود به دفتر قاضی حوزه رئیس دادگستری فارس واقع در میدان شهدا مراجعه و نسبت به اخذ نوبت ملاقات اقدام کنید.
 
ملاقات‌های عمومی رئیس کل دادگستری استان فارس روز‌های سه شنبه هر هفته در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *