مهاجری: بردن این ذوب‌آهن در اصفهان کار سختی است/ دل قوم بختیاری و مسجدسلیمانی‌ها را شاد کردیم

23:01 - 16 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۳۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: داوران ما با حداقل‌ها دارند کار می‌کنند و در همه جای دنیا با امکانات بیشتر باز هم اشتباه وجود دارد.

- رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* به بچه‌های تیمم و مجموعه باشگاه خسته نباشید می‌گویم. امروز افتخار کردم با این مجموعه کار می‌کنم. امروز مزد تلاش‌مان را گرفتیم. این بچه‌ها خواستند و خوشحالم پیروز شدیم. یک بغض در گلوی قوم بختیاری و شهر مسجدسلیمان بود و ما توانستیم دل‌شان را شاد کنیم اما این پایان کار نیست و با یک گل بهار نخواهد شد. ۶ بازی داریم که باید ادامه دهیم.

* در نیمه اول خوش شانس بودیم و علی محسن زاده دروازه‌ ما را نجات داد. در نیمه اول مشکلاتی در خط دفاعی داشتیم که باید در ادامه این مشکلات را حل کنیم. در نیمه دوم بهتر بودیم و سعی کردیم بازی را برای خودمان قابل پیش بینی کنیم. بعد از گلزنی بازی را حفظ کردیم و اگر شانس داشتیم گل‌های بیشتر هم می‌زدیم.

* بردن این ذوب‌آهن در اصفهان کار سختی است و خوشحالم این پیروزی را به دست آوردیم. نباید اعتماد به نفس کاذب به دست آوریم و باید بتوانیم سرمایه مردم مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. هنوز چیزی برای ما تمام نشده و امیدوارم با تلاش همه بردهای بعدی را به دست آوریم.

* کمتر سعی می‌کنم درباره داوری صحبت کنم. داوران ما با حداقل‌ها دارند کار می‌کنند و در همه جای دنیا با امکانات بیشتر باز هم اشتباه وجود دارد. در ایران شرایط خوبی وجود ندارد و با این شرایط باید دست داوران را بوسید.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *