تارتار: گل نفت آفساید نباشد، مربیگری نخواهم کرد/ حریف با لطف کمک داور به پیروزی رسید

23:08 - 16 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۳۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: همه جا فساد است و وقتی به گذشته باز می‌گردیم شک و شبهه ایجاد می‌شود.

- مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* بازی بسیار فیزیکی بود. تیم حریف برای حداقل امتیاز آمده بود و توانست با لطف کمک داور بازی به برد برسد. او روند ما را با اشتباه خودش تغییر داد. می‌توانستیم در نتیجه بدون گل کار خود را به پایان برسانیم و تیم حریف به این شکل روحیه نگیرد. حداقل می توانستیم یک امتیاز بگیریم.

*اگر آن صحنه آفساید نبود از امروز مربیگری را کنار می‌گذارم، اما اگر بود کمک داور را کنار بگذارند. همه جا فساد است و وقتی به گذشته باز می‌گردیم شک و شبهه ایجاد می‌شود. باید محرومیت بگذارند و اگر من مربی خلاف کردم مادام العمر محروم کنند.

* کمک داور با پرچمی که باید می‌زد و نزد، تمام زحمات ۵ هفته گذشته ما را به باد داد. نمی‌دانم چرا او آن صحنه را آفساید نگرفت. اکرمی داور مسابقه خوب قضاوت کرد، هرچند می‌توانست با بازیکنان حریف برخورد محکمتری داشته باشد.  در نهایت بازی باید مساوی می‌شد، اما نفت به ۳ امتیاز رسید، سه امتیازی که از کمک داور دارند.

* تعطیلی لیگ برتر قطعا تاثیر منفی می‌گذارد. تعطیلات قبل از سال هم به ما ضربه زد و این تعطیلی هم همینطور، اما چاره‌ای نیست و برنامه مسابقات به این شکل است و سازمان لیگ هم به خاطر بازی‌های آسیایی چاره‌ای ندارد.

* هرچند کمک داور ما را در این مسابقه بازنده کرد، اما از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. دوست داشتیم آن‌ها را خوشحال کنیم و به تعطیلات برویم، اما نشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *