برانکو: اسکوچیچ جا پای مربیان بزرگی گذاشت/ ایران با بلند پروازی به جام جهانی نگاه می‌کند

12:14 - 16 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۲۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس گفت: اسکوچیچ با عملکردی فوق العاده جا پای مربیان بزرگی گذاشت که در ایران نتایج خوبی کسب کرده بودند.

- تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی با هدایت دراگان اسکوچیچ سرمربی کرواتش با اقتدار به عنوان صدرنشین گروه راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد که در قرعه کشی این مسابقات در گروه دوم با تیم‌های آمریکا، انگلیس و تیم برنده پلی آف اروپا همگروه شد.

بعد از باخت تیم ملی به کره جنوبی انتقاد‌ات از اسکوچیچ به اوج رسید به طوری که حتی گزینه‌هایی برای جانشینی این مربی کروات در رسانه‌ها مطرح شد.

در همین رابطه برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق ایران و پرسپولیس در جدیدترین مصاحبه‌اش با سایت «HRT» کرواسی، به تمجید از اسکوچیچ هموطنش پرداخت و گفت: اسکوچیچ در شرایط سختی هدایت ایران را برعهده گرفت، چون او جانشین مارک ویلموتس شد و باید در ۳ بازی باقی مانده برنده می‌شد تا بتواند جواز حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را کسب کند.

سرمربی تیم ملی عمان افزود: تیم ملی ایران با هدایت اسکوچیچ موفق شد از دور دوم با سربلندی عبور کند و در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هم تنها یک باخت آورد و راهی جام جهانی شد. اسکوچیچ با عملکردی فوق العاده جا پای مربیان بزرگی گذاشت که در ایران نتایج خوبی کسب کرده بودند. پوکلپوویچ، ایویچ، بلاژویچ، فرانچیچ، بگوویچ از مربیان بزرگ کروات هستند که در ایران مربیگری کردند.

برانکو در پایان عنوان کرد: به نظرم ایران تیمی بزرگ و قدرتمند دارد. اسکوچیچ این تیم بزرگ را به ثبات رساند. معتقدم آن‌ها با بلند پروازی به جام جهانی ۲۰۲۲ نگاه می‌کنند و می‌خواهند دستاوردی بزرگی کسب کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *