سِنا: قایقرانان ایرانی توانایی خود را به رخ آسیایی‌ها کشیدند/ به خودمان ایمان داشته باشیم، نیازی به دیگران نخواهیم داشت

7:45 - 16 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۱۹۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام گفت: برایم غرور انگیز و شگفت‌آور است که قهرمانان ایرانی سرود ملی کشور خود را با احساس می‌خوانند.

پدرو سِنا در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد درخشان تیم ملی قایقرانی ایران در رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی آسیا، اظهار داشت: باید به پاروزنان تیم ملی قایقرانی ایران به خاطر نگرش‌ و عملکردی که در طول قهرمانی آسیا داشت، تبریک گفت. زمانی که به پتانسیل و توانایی فردی و جمعی خود اعتقاد دارید هر چیزی ممکن است و قایقرانان تیم ایران توانایی خود به خوبی در آب نشان دادند و به مدال‌های رنگارنگی دست یافتند. این نتایج درخشان در قهرمانی آسیا برای قایقرانی ایرانی امیدوار کننده است و خوشحالم که در پایان این آزمون سخت بازخورد‌های دلگرم کننده‌ای دریافت کردیم.

وی افزود: قایقرانان تیم ملی ایران در در طول مسابقات با تعهد کامل به کشور خود و با تمام توان ظاهر شدند که این موضوع باعث دلگرمی من به عنوان سرمربی این تیم می‌شود. پاروزنان ایرانی نشان دادند که نخبگان این رشته در آسیا هستند. استراتژی‌های ما در چارچوب برنامه‌ای بود که به طور کامل در دریاچه آزادی انجام شد به نحو احسن انجام شد و حتی وقتی شرایط طبق برنامه پیش نمی‌رفت، این ملی‌پوشان تا آخرین لحظه برای بهترین نتیجه می‌جنگیدند.

سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران خاطرنشان کرد: قطعا نتایج رضایت بخش با تلاش و فداکاری مستمر و همدلی حاصل می‌شود که در تیم ایران این کار را انجام شد. طبیعتاً همه به مدال‌ها توجه می‌کنند، اما نباید فراموش کرد که کشور‌های دیگر هم برای مسابقه کسب مدال می‌آیند. اگر به رکورد‌های جدیدی که در قهرمانی آسیا زده شد، توجه کنید خواهید دید که قایقرانان ایرانی می‌توانند نتایج بسیار درخشان‌تری کسب کنند. فقط باید از این تیم حمایت شود و به آن ایمان داشته باشید.

وی تصریح کرد: قتی از من در مورد کشور‌های دیگر سوال کردید، جمله‌ای از یکی از قایقرانان تیم ملی به ذهنم خطور کرد که به من گفت از دیدن پرچم ایران در بالاترین مکان احساس غرور می‌کند و واقعا برایم غرور انگیز و شگفت‌آور است که قهرمانان ایرانی سرود ملی کشور خود را با احساس می‌خوانند؛ در حالی که چنین چیزی را در کشورهای دیگر شاهد نیستیم. اگر به توانایی خودمان ایمان داشته باشیم، دیگر نیازی به دیگران نخواهیم داشت و به مرور تبدیل به یک مرجع خواهیم شد.

سِنا در پایان گفت: می‌خواهم از همه کسانی که در این موفقیت دخیل بوده و نقشی داشتند و همچنین همه کارمندان فدراسیون، کمیته المپیک و پارالمپیک و تمامی نفراتی که در امور فنی تلاش کردند، تشکر کنم. به این موضوع اعتقاد دارم که برای کار‌های عالی هر چقدر متحدتر شویم، قوی‌تر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

  • قایقرانی قهرمانی آسیا| ۶ مدال دیگر به حاصل کار تیم ایران اضافه شد


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *