داروخانه تخصصی بیماران شیمی‌درمانی راه‌اندازی شد

15:46 - 15 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۱۴۶
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از راه اندازی داروخانه تخصصی هلال احمر برای رفع نیاز‌های دارویی بیماران شیمی‌درمانی خبر داد.
-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، علیرضا عسکری روز دوشنبه در بازدید از داروخانه تخصصی هلال احمر که به منظور رفع نیاز‌های دارویی بیماران شیمی درمانی آغاز به کار کرد، افزود: این داروخانه به منظور سرعت بخشیدن به رفع نیاز‌ها دارویی بیماران شیمی درمانی ایجاد شده است تا این بیماران کمتر در صف‌های انتظار برای دریافت دارو منتظر شوند.

وی با بیان اینکه این داروخانه در بخشی از داروخانه تک نسخه هلال احمر راه اندازی شد، اظهارداشت: از امروز بیماران شیمی‌درمانی بدون صف دارو‌های تک نسخه‌ای را با سرعت بیشتر می‌توانند تامین کنند.

عسکری تعداد مراجعان بیماران شیمی درمانی را حدود ۱۵۰ نفر در هر روز اعلام کرد و گفت: این تغییرات به منظور رضایت بیشتر مراجعه کنندگان از امروز دوشنبه ۱۵ فروردین راه‌اندازی شده است.

وی در حاشیه این بازدید ضمن گفت‌وگو با مدیر داروخانه درباره رفاه حال بیماران و بهبود کیفیت خدمات رسانی به مراجعان نکاتی را مطرح کرد و افزود: این واحد برای ارتقای خدمات‌رسانی به بیماران شیمی درمانی راه اندازی شده و همه تلاش ما در راستای ارائه خدمات شایسته دارویی و رفع مشکلات درمانی آن‌ها در حد توان است.

فرامز امامی مدیر داروخانه نیز با بیان اینکه تأمین دارو‌های تخصصی و بیماری‌های خاص مردم از مهمترین خدمات داروخانه مرکزی هلال احمر است گزارشی از وضعیت داروخانه و نحوه فعالیت و خدمت رسانی ارائه کرد و افزود: مراجعان شیمی درمانی می‌توانند برای دریافت دارو‌های موردنیاز خود از ساعت ۷/۳۰ تا ۱۴ به داروخانه تخصصی و پس از این ساعت به داروخانه مرکزی هلال احمر مراجعه کنند.

قابل ذکر  است که محل داروخانه شیمی درمانی در محل داروخانه تک نسخه‌ای هلال احمر واقع در خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهید سپهبد قرنی است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *