رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طلوع‌کیان: همه باید از تیم ملی والیبال حمایت کنند/ هدف از حضور در جام رمضان دبی، آمادگی برای باشگاه‌های آسیاست

7:45 - 15 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۰۰۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: تمام هزینه‌های تیم شهداب بر عهده برگزار کننده اماراتی است و واقعا میزبانی بسیار خوبی داشته‌اند.

علیرضا طلوع‌کیان در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در نهمین دوره مسابقات جام رمضان دبی، اظهار داشت: فکر کنم اسفند ماه سال گذشته بود که از طریق اسپانسر به این مسابقات بین‌المللی دعوت شدیم، اما با توجه به شرایطی که بود به این دعوت پاسخ منفی دادیم، اما دوباره از تیم شهداب دعوت به عمل آمد و پس از بررسی شرایط و با هماهنگی کامل با رئیس فدراسیون والیبال و همچنین سرمربی تیم ملی به پاسخ برگزارکنندگان اماراتی جواب مثبت دادیم.

سرمربی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد، تاکید کرد: در حال حاضر ۳-۴ بازیکن شهداب در اردوی تیم ملی حضور دارند و طبیعتا با توجه به اهمیت و در اولویت بودن تیم ملی این بازیکنان ما را در این مسابقات و همچنین جام باشگاه‌های آسیا همراهی نخواهند کرد. همه باید از تیم ملی والیبال حمایت کنند.
 
وی درمورد هدف شهدابی‌ها از حضور در این مسابقات، خاطرنشان کرد: نگاه ما اینست که بتوانیم در چنین شرایطی بازیکنان خود و دیگر نفرات کمکی را به هماهنگی و آمادگی برسانیم. باید تاکید کنم تمام هزینه‌های تیم شهداب بر عهده برگزار کننده اماراتی است و واقعا میزبانی بسیار خوبی داشته‌اند. همچنین این رقابت‌ها جوایز ارزنده‌ای هم دارد. هدف اول ما از حضور در جام رمضان دبی آمادگی برای جام باشگاه‌های آسیا است تا بتوانیم با هماهنگ کردن نفرات و شناخت نقاط ضعف نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.  
 
طلوع‌کیان در پایان گفت: همانطور که مطلعید سطح کیفی جام باشگاه‌های آسیا بالاست، اما برای اظهار نظر در این باره باید تا شروع مسابقات صبر کنیم و ببینیم وضعیت تیم‌ها به چه صورت است. طبق قرعه شهداب با تیم‌های قطر، عراق و قزاقستان هم‌گروه است. به نظرم گروهی که ما در آن قرار داریم سخت‌تر از گروه دیگر است و به همین دلیل باید با برنامه‌ریزی درست گام به مسابقات بگذاریم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم.  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *