رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمرکز مجلس بر حل مسائل و مشکلات اساسی کشور

8:03 - 16 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۹۴۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ با نگاه انقلابی و جهادی تمام تمرکز و فرصت خود را روی حل مسائل و مشکلات اساسی کشور گذاشت.
سید محمد مولوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات مجلس در سال ۱۴۰۰ گفت: مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفت تا موضوعات مهم و اساسی کشور را مورد بررسی قرار دهد.

وی تاکید کرد: مجلس یازدهم در سال ۱۴۰۰ مشکلات اساسی مردم را در اولویت بررسی خود قرار داد. طرح‌ها و لوایح اولویت‌بندی شد و مواردی که بیشتر در زندگی مردم اهمیت داشت، در اولویت بررسی در صحن مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و به تصویب رسید.

این نماینده مجلس بیان داشت: مجلس شورای اسلامی با نگاه انقلابی و جهادی تمام تمرکز و فرصت خود را روی حل مسائل و مشکلات اساسی کشور گذاشت.

مولوی ادامه داد: برای مثال، در سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی قانون جهش تولید مسکن را به تصویب رساند که یکی از مشکلات اساسی مردم در حوزه مسکن است و باید این مشکل حتما حل و فصل شود.

وی بیان داشت: همچنین چندین سال است که فرهنگیان دغدغه اجرای نظام رتبه بندی را داشتند که مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ این قانون را به تصویب رساند و جهت اجرا ابلاغ شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در حوزه کشاورزی هم طرح‌ها و لوایح خوبی به تصویب رسید و تاکید نمایندگان بر این بود که نباید کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی با قیمت بالا به دست مردم برسد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *