سوال فدراسیون فوتبال ایران از اینفانتینو؛ اگر سیاست از ورزش جداست چرا فیفا پول‌های ما را نمی‌دهد؟

10:50 - 14 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۸۳۸
مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرپرست فدراسیون از رئیس فیفا پرسید اگر سیاست از ورزش جداست چرا پول‌های فدراسیون فوتبال ایران بلوکه شده است؟

- حمید استیلی درباره نشست جمعه شب مسئولان فدراسیون فوتبال با اینفانتینو گفت: جلسه جمعه شب اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال کشور بود. در این چند روز که در کشور قطر حضور داشتیم سرپرست فدراسیون برای برگزاری این نشست اصرارهای زیادی به دبیرکل فیفا کرد که در نهایت مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه ماجدی به زبان انگلیسی مسلط است به خوبی بروکراسی و دیپلماسی ورزشی را رعایت کرد و خوشبختانه رئیس فیفا با آغوش گرم در فضایی کاملاً صمیمی صحبت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال را شنید و اتفاقاً به برخی از ابهامات پاسخ داد.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: حضور دایی و مهدوی‌کیا در مراسم قرعه‌کشی هم باعث اعتبار و آبروی فوتبال کشور شد و اتفاقاً در نشست با رئیس فیفا در مورد این مسئله نیز صحبت شد. در دیدار جمعه شب ماجدی به اینفانتینو تأکید کرد که سعی دارد از این پس فضا را برای میزبانی از بانوان مهیا کند. البته برای این کار نیاز به زیرساخت است.

استیلی تأکید کرد: بحث دیگر جلسه جمعه شب در مورد مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بود و سرپرست فدراسیون خطاب به رئیس فیفا گفت اگر سیاست از ورزش جداست چرا پول‌های فدراسیون فوتبال ایران بلوکه شده است؟ همین سؤال باعث شد تا اینفانتینو حق را به ما بدهد و گفت در جلسه با شیخ سلمان راهکاری مناسب برای این اتفاق پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: جلسه جمعه شب بیش از ۳۰ دقیقه طول کشید و این اتفاق مطمئناً برای فوتبال کشور مثبت خواهد بود. حتی خود من درباره جدایی ورزش از سیاست و مسائل مختلف با ریاست فدراسیون جهانی فوتبال صحبت کردم و همگی از وی برای مطالبات ایران از فیفا درخواست‌هایی را مطرح کردیم.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *