رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فاضلی: مالکیت بازی دست ما بود، اما تساوی عادلانه بود

22:31 - 14 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۷۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مالکیت بازی دست ما بود، اما فوتبال فجر واکنش‌گرا بود و از همین طریق هم موقعیت ایجاد می‌کرد.

- وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل فجرسپاسی شیراز اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*اولین بازی بعد از عید بود. دقیقا سال گذشته همین موقع یعنی ۱۴ فروردین هم ما اینجا بودیم. فکر می کنم بازی با پرسپولیس بود. 

*بازی تقریبا پایاپایی بود. ۱۵ دقیقه اول برای تیم ما بود. در ادامه متعادل شد. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. بازی در رفت و برگشت بود. موقعیت نصیب هر دو تیم می‌شد اما در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول حریف بهتر بازی کرد. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که شد بازی را در دست گرفتیم ولی در ادامه همان شرایط نیمه اول حاکم شد. بازی به سمت و سویی رفت که نتیجه بازی را تک موقعیت ها مشخص می‌کرد. در ادامه بازی با همین نتیجه مساوی تمام شد.

*چند بازی فجر سپاسی را آنالیز کرده بودیم این تیم تغییر خوبی کرده بود. به مجتبی سرآسیایی تبریک می‌گویم و امیدوارم حضور این مربی جوان در فوتبال ما تکثیر پیدا کند و نسل جدیدی به فوتبال ما تزریق شود تا حرکت رو به جلویی داشته باشد.

*از نظر ما نتیجه عادلانه بود. بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را کردند و از آنها ممنون هستیم. واقعاً با تمام وجود بازی کردند به هر حال شاید نتیجه ایده‌آل ما نباشد اما از تلاش بچه‌ها ممنونیم. این بازی را پشت سر گذاشتیم و از این به بعد تمرکزمان روی جام حذفی است.

*تلاش خوبی داشتیم. در سازماندهی دفاعی خوب بودیم. به هر حال مالکیت زمان‌بر است و ما می‌خواستیم بازی غالبی را ارائه دهیم. اگر دقت کنید در نیمه اول فجر سپاسی فقط 2-3 ضدحمله داشت و روی آنها موقعیت ایجاد کرد. در تیم ما شاید ناهماهنگی‌هایی به چشم آمد اما نتیجه تغییراتی است که با تمرینات ایجاد کردیم و به زمان نیاز است تا در یک تیم حرفه‌ای نهادینه شود.

*پله پله جلو می‌رویم و رشد را در بچه‌ها دیده‌ایم. مربی فجر سپاسی هم عوض شده بود و انگیزه متفاوتی داشتند. اگر آنها می‌باختند شرایط‌شان خطرناک می‌شد. شرایط فجر خیلی حساس بود و انگیزه آنها بالای ۱۰۰ بود. بازیکنان‌شان پرتلاش بودند و پرس خوبی می‌کردند. آنها خیلی انگیزه داشتند و باید این را هم حساب کنید. یک طرف قضیه تیم ما است و یک طرف دیگر تیم حریف، باید آن تیم را هم در نظر بگیرید. 

*تیمی که خوب پرس می‌کند مطمئن باشید در مالکیت تیم شما اختلال ایجاد می‌کند. این اختلالی که فجرسپاسی ایجاد می‌کرد به صورت ناهماهنگی‌هایی که گفتید بروز پیدا می‌کرد. 

*قبول دارم موقعیت‌های فجر بیشتر بود. به این اشاره کردم و ما هم موقعیت‌هایی داشتیم. مالکیت بازی دست ما بود ولی فوتبال فجر واکنش‌گرا بود و از همین طریق هم موقعیت ایجاد می‌کرد. روی اشتباهات ما موقعیت‌هایی ایجاد کردند. اما باز تأکید می‌کنم بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را کردند. اگر شما فوتبال مالکانه‌ای را ارائه بدهید این زمان‌بر است و ایراداتی مطمئناً پیدا می‌کند آن هم مقابل تیمی مانند فجرسپاسی که انگیزه بالایی داشت.

*هدف‌گذاری آلومینیوم با مهدی رحمتی؟ هدف‌گذاری بین خودمان این است که بازی به بازی جلو برویم. هدف بزرگی داریم براساس صبحت‌هایی که با بچه‌ها کردیم هدف‌مان بزرگ است و قول و قرارهایی داریم که به امید خدا کارهای بزرگی کنیم. سعی می‌کنیم در ملاء عام نگویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *