سرآسیایی: ۷ فینال در پیش داریم/ با تحلیل خوبی مقابل آلومینیوم قرار می‌گیریم

21:11 - 13 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۷۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: تمام وجود خود را برای بالا بردن پرچم فجر می‌گذاریم تا این تیم در لیگ برتر بماند.

- مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از روزی که به فجرسپاسی آمدم، به خاطر شرایط زمین شیراز مجبور شدیم پس از چند جلسه شیراز را ترک کنیم و به تهران رفتیم. سه روز در تهران اردوی تدارکاتی برگزار کردیم و با تیم گل‌گهر بازی دوستانه‌ انجام دادیم. بازی خوبی با گل‌گهر انجام دادیم و شناخت خوبی پیدا کردیم. پس از آن به مشهد رفتیم و اردوی خود را در مشهد دنبال کردیم. ما بازیکنان خوبی داریم و کامل شرایط را درک می‌کنند.

*از مجموعه باشگاه فجرسپاسی تشکر می‌کنم که توانستند این اردوها را برای ما برگزار کنند. تمرینات و تحلیل خوبی در تیم داشتیم و آماده بازی مقابل آلومینیوم اراک می‌شویم. حریف در شرایط جدیدی است و کادر فنی بسیار خوب و بار فنی و فوتبالی زیادی دارد.

*با تحلیل خوبی مقابل آلومینیوم قرار می‌گیریم. ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد کیفیت خوبی دارد و جا دارد از عوامل این مجموعه تشکر کنم. نیروی انتظامی با وجود تمام مشکلاتی که بود و فضای ملتهبی که وجود داشت، کمک کرد تا شرایط مساعد برای برگزاری بازی ایجاد شود.

*ما هفت فینال در پیش داریم. با بازیکنان صحبت کردیم و برای هر بازی آماده می‌شویم. تمام وجود خود را برای بالا بردن پرچم فجرسپاسی می گذاریم تا این تیم در لیگ برتر بماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *