شهادت ۳ جوان فلسطینی/ وضعیت وخیم یکی از ۴ صهیونیست زخمی شده

10:17 - 13 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۷۰۱
نظامیان صهیونیست در ادامه یورش به جنین، سه جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
تنش‌های تشدید شده در فلسطین و اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد و شهادت سه جوان فلسطینی در «جنین» در کرانه باختری را سبب شده است.
 
به گزارش رسانه‌های فلسطینی، حملات و یورش‌های پی در پی نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف فلسطین به موازات دستگیری فلسطینیان ادامه دارد. کرانه باختری اشغالی شب گذشته شاهد دور جدید از یورش نظامیان صهیونیست بود.
 
نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته در جنوب «نابلس» با جوانان فلسطینی درگیر شدند. یک درگیری نیز میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در نزدیکی پاسگاه نظامی «قلندیه» در شمال «قدس اشغالی» رخ داد.
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/04/3501076_724.mp4']
 
در ادامه درگیری‌های شدید در «جنین»، نظامیان صهیونیست همچنین به سمت یک خودرو در این شهر در کرانه باختری تیراندازی کردند. براساس گزارش ها، نظامیان صهیونیست مانع رسیدن آمبولانس به مجروحان خودروی هدف قرار گرفته شدند.
 
صهیونیست‌ها همچنین با مصادره خودروی مذکور و ربودن پیکر سه شهید فلسطینی سبب بروز درگیری شدیدتری شدند.
 
صهیونیست‌ها در نهایت پیکر شهدای فلسطینی را تحویل دادند.
 
var player = videojs('player_259914_3500389',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3500389',{},function (data) {}); }));
 
آخرین گزارش ها، از شهادت سه جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی مذکور حکایت دارد. به گزارش «هاآرتص» دستکم دو نظامی صهیونیست در جریان ترور سه جوان فلسطینی زخمی شدند.
 
«یدیعوت آحرونوت» نیز نوشت که در جریان درگیری و تیراندازی در «جنین» یک نظامی صهیونیست به شدت زخمی شد و جراحت سه نظامی دیگر خفیف است.
 
شهادت سه جوان فلسطینی در جنین به دست ظامیان صهیونیست سبب برپایی تظاهرات و تجمع‌های اعتراضی از جمله در جنوب «الخلیل» و «طولکرم» شد. معترضان در شعار‌های خود از گردان‌های «القسام» و «سرایا القدس» خواستار انتقام خون این شهدا شدند.
 
var player = videojs('player_653935_3500390',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3500390',{},function (data) {}); }));
در حالی که رسانه‌های عبری از حادثه «جنین» به عنوان یک عملیات دشوار و پیچیده یاد کردند، «کانال ۱۲» از اعلام هشدار‌هایی در مورد انجام عملیات در کوتاه مدت خبر داد.
 
شهادت سه جوان فلسطینی/ وضعیت وخیم یکی از ۴ صهیونیست زخمی شده
 
از سوی دیگر، تنش‌ها در «قدس اشغالی» نیز افزایش یافته است. رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تجمع جوانان فلسطینی اقدام به ایجاد حصاری آهنی در منطقه «باب العمود» در «قدس اشغالی» کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *