رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نکیسا: تمام دیدار‌های گروه ایران بسیار جذاب هستند/ سیاست در فوتبال هم رسوخ کرده

0:45 - 13 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۶۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال ایران گفت: امیدوارم که اردو‌های آماده سازی خوب باشد تا بازیکنان را به سطح آمادگی لازم برساند.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با میزان، درباره قرعه تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی اظهار داشت: این قرعه به نظرم هم خوب است و هم تیم ملی بیشتر دیده می‌شود و توجهات زیادی را به سمت خود می‌کشد. تمام دیدار‌های این گروه بسیار جذاب هستند و هیچ دیدار آسانی وجود ندارد. امیدوارم که اردو‌های آماده سازی خوب باشد تا بازیکنان را به سطح آمادگی لازم برساند.

وی افزود: تمام بازی‌ها سخت است و در هر گروه دیگری قرار می‌گرفتیم کار سخت بود. اکنون هم‌ سرمربی و کمیته فنی مطمئناً تمهیداتی را در این راستا ملاک قرار خواهند داد تا دیدار‌های خوبی انجام دهیم هر چند که متاسفانه برخی تیم‌ها با ما بازی نمی‌کنند. مردم این مسئله را بدانند که مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش زیادی انجام می‌دهند، اما سیاست هم در فوتبال رسوخ کرده و گرنه شعار و منشور المپیک است که ورزش و سیاست از هم جدا باشند.

پیشکسوت فوتبال درباره حضور‌ فوتبالی ها در این مراسم تصریح کرد: اتفاق خوبی است که برای اولین بار ۴ بازیکن از ایران مانند علی دایی، میرشاد ماجدی، حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا به مراسم قرعه کشی جام‌جهانی رفته بودند و ما می‌توانیم از این مسئله به نحو احسن برای تعاملات و برای پیشرفت تیم ملی استفاده کنیم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم ملی از گروه خود صعود کند و دل مردم را شاد کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *