رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدرنشینی فیلم «شهر گمشده» در اولین هفته اکران در سینمای هالیوود

18:45 - 12 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۶۵۸
فیلم «شهر گمشده» پارامونت با بازی «ساندرا بولاک» و «چنینگ تیتوم» در افتتاحیه داخلی ۳۱ میلیون دلار فروخت و در رتبه اول آمریکای شمالی ایستاد.

- فیلم «شهر گمشده» پارامونت با بازی «ساندرا بولاک» و «چنینگ تیتوم» در افتتاحیه داخلی ۳۱ میلیون دلار فروخت و در رتبه اول آمریکای شمالی ایستاد.

این فیلم روز جمعه گذشته ۱۱.۵۵ میلیون دلار و شنبه ۱۱.۸ میلیون دلار فروخته بود. نزدیک به ۶۱ درصد از مخاطبین فیلم «شهر گمشده» در ایالات متحده زنان بالاتر ۳۵ ساله بوده‌اند. فیلم‌های مشابه «مرگ بر روی نیل» و «با من ازدواج کن» اخیراً ۱۲.۸ و ۷.۹ میلیون دلار فروخته بودند.

«شهر گمشده» دومین فیلم پرفروش استودیوی پارامونت پس از «نسخه دوم مکان آرام» با ۴۷.۵ میلیون دلار در افتتاحیه، و سومین فیلم استودیو در سال ۲۰۲۲ پس از «احمق برای همیشه» و «جیغ» است که رتبه اول را کسب می‌کند.

بولاک در جشنواره تگزاس گفته بود که چند سال قبل فیلمنامه این فیلم را خوانده است: «اما گفتم نه، تاریخ مصرفش گذشته. هفت سال راکد مانده بود. سپس «الیزابت راپوسو» که در پارامونت بود آن را دوباره به من پیشنهاد کرد و گفت: «هر کاری بخواهی می‌توانی با این فیلم انجام دهی.»»

این هفته فیلم «بتمن» در هفته چهارم اکران به فروش ۲۰.۵ میلیون دلاری در آمریکا یا فروش داخلی ۳۳۲ و فروش جهانی ۶۷۲ میلیون دلاری رسید و «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» از فروش ۸۰۰ میلیون دلاری گذر کرد. «راهی به خانه نیست» به سومین فیلم تاریخ تبدیل شد که از این فروش داخلی عبور می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *