رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: برخلاف جریان بازی گل خوردیم/ در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم

21:43 - 12 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۶۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در نیمه اول ۳ اشتباه فردی داشتیم و کلا روی ۴ اشتباه فردی گل خوردیم.

- علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار سنگین و جانانه ای بود. با کادرفنی خودمان صحبت می کردم؛ بخش اعظم بازیکنان آن تیم بازیکنان ما بودند. در سال‌های مختلف تیم ملی امید، ذوب آهن، تراکتور و استقلال. وقتی یک تیم یا بازیکن می خواهد مسیر رشدش را پیدا کند باید خیلی زحمات و تاوان بدهید.

*در نیمه اول سه حمله مستقیم داشتند روی حرفه ای گری و تجربه سه گل به ما زدند. ما 6-5 موقعیت داشتیم که به گل تبدیل نشد. مخصوصا ضربه رضا یزدان دوست یا ضربات طالب. برخلاف جریان بازی گل خوردیم. به سپاهان تبریک می گویم. برایشان در آسیا آرزوی موفقیت می کنم. سپاهان و فولاد نماینده ایران هستند. در نیمه اول سه اشتباه فردی داشتیم. کلا روی 4اشتباه فردی گل خوردیم. 

*در نیمه دوم بازی را 2 بر یک کردیم اما کافی نبود، آنها دو ضد حمله داشتند و می‌توانستند باز هم به گل برسند. ما در زمان خوبی به بازی برگشتیم. در 2-4، به دکتر حیدری گفتم از دید منِ سرمربی که از سال 1363 بازی می‌کنم صد درصد پنالتی بود. وقتی از بیرون نگاه کردم به نظرم از صد درصد هم پنالتی‌تر بود. مگر اینکه کارشناسان برنامه‌های مختلف بخواهند سیر داغ، پیاز داغش را زیاد کنند و یا حرف‌های عجیب و غریب بزنند؛ مثلا بگویند اینجا با مدیریت داور بود. یا اینجا خوب نمی‌بینیم به داور احترام می‌گذاریم! اینجا را کمتر می‌بینیم...، خواهش می‌کنم کارشناسان حرف‌های عجیب و غریب نزنند. 

*شریعت‌زاده زمین نمی‌خورد مگر اینکه با دست چپ یا با دست راست شارژ شود، وقتی می‌خواهد از بین دو نفر فرار کند، آپشن B ندارد، باید پاها جلویش نباشد، از روی پاها می‌پرد، ولی او را هل می‌دهند، پنالتی صد درصد ما گرفته نشد، با تمام احترام برای به دکتر حیدری (داور مسابقه)، او را دوست دارم. بسیار آدم محترم و داور بسیار خوبی است. دیروز به عنوان بهترین داور سال ایران انتخاب شد. فردایش چون داوری جدید در سال جدید بود به نظرم اولین اشتباهش را با ما شروع کرد. هر دو برادر (برادران حیدری) بسیار شیک داوری می‌کنند، بعد از بازی به او گفتم به نظر من صد درصد پنالتی بود. گفت؛ از بازیکنت بپرس، به خداوندی خدا پرسیدم، اصلا این بازیکن راه دیگری ندارد. او را هل دادند. کارت دادن به نظرم اشتباه بود، از کارشناسان خواهش می‌کنم از این حق صنعت نفت گذشت نکنید. 

*نباید این طور باشد که بگویند درست بود، درست بود و درست بود.کارشناسی کنید، اگر این طور باشد همین را در صفحه باشگاه می‌گذاریم. ما هم به اندازه داوران از فوتبال اطلاع داریم. خودم بعد از اتفاق سه سال پیش بازی ذوب آهن با یک تیمی رفتم کتاب داوری را خواندم، این صد درصد پنالتی است. اگر این پنالتی نیست، پنالتی نیمه اول هم درست نیست. آن هم شبیه‌سازی است. در هر دو صحنه هم حیدری در یک زاویه بالای سر صحنه بود. 

*از دقیقه 75 تا انتهای بازی باضافه 4 دقیقه وقت اضافه، 19 دقیقه فشار ما به حریف کاملا مسلط شده بود. مثل یک آب سرد روی تیم ما بود. نمی‌خواهم اصلا بگویم این پنالتی تاثیر صد درصد داشت، اما بی‌تاثیر هم نبود چون 4 بر 3 می‌شدیم. ما در آبادان بعد از هفته سوم اصلا عادت به باخت نداشتیم، به نظرم از آن روزهایی بود که راحت می‌توانستیم بازی را ببریم. شکل تیمی ما خوب شد، 4-3 اشتباه فردی داشتیم.

*وقتی اشتباه می‌کنیم تا باتجربه شوید، حریف از این اشتباه استفاده می‌کند و برنده از زمین بیرون می‌رود. باز هم به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم، جانانه بازی کردند. برای هوادارانمان خیلی ناراحت هستم. آنها نتوانستند به استادیوم بیایند. بیرون استادیوم منتظرند که یزله راه بیندازد، می‌شد این شرایط را برایشان ایجاد کرد، متاسفانه در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم، مخصوصا در نیمه دوم، خدایا چقدر به ما شانس‌های خوب می‌دادند، 3-2 شانس پشت باکس به ما دادند. باز هم به نقطه اولم برمی‌گردم، دقیقه 75 پنالتی ما با طالب اگر گل می‌شد 4 بر 3 می‌شد و چه بسا می‌توانستیم حتی بازی را ببریم، چون آنقدر فشار می‌آوردیم و بچه‌ها جانانه بازی می‌کردند که تیم حریف هم از نظر بدنی تقریبا افتاده بود. برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم. یک آزمون بسیار سنگین هم به لحاظ آب و هوایی و هم به لحاظ فشار تیمی که به آنها وارد کردیم، از نتیجه اصلا راضی نیستم، در اشتباه فردی از خودم و کادر فنی راضی نیستم، از عملکرد یکی دو تعویض هم راضی نیستم.

*1- پرتغال، 2- آمریکا، خودمان در سید 3 هستیم، چهارم اگر برنده اسکاتلند و اوکراین با ولز، آسان‌تر برنده شود، این خواسته ما است. منی که خوش‌شانس نیستم و جزو کسانی هستم که سرم را می‌تراشم بخواهم بگویم ناگهان می‌بینیم آلمان، برزیل و از آن طرف هلند و همه به ما می‌خورند. 

*6-5 روز تعطیل می‌کنیم بعد شروع می‌کنیم بازی‌های دوستانه را پشت سر هم انجام دادن، ان‌شاءالله اهل شاخه هم می‌رسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *