رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تردد ۳۴۵ هزار مسافر نوروزی از فرودگاه امام (ره)/ موج دوم بازگشت مسافران نوروزی آغاز شد

11:17 - 12 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۵۹۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز موج دوم بازگشت مسافران نوروزی در روز ۱۳ فروردین خبر داد.
- بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا مجذوبی در خصوص آمار میزان پرواز و مسافر در نوروز ۱۴۰۱ گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۰ فروردین‌ماه شاهد تعداد ۲۲۴۴ پرواز و تردد ۳۴۵ هزار مسافر از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بوده‌ایم.

عضو هئیت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: نخستین حجم بازگشت مسافران از روز ۶ فروردین‌ماه با حدود ۲۸ هزار مسافر آغاز شد که با اقدامات بهینه و موثر بعمل آمده از سوی کلیه همکاران در شهر فرودگاهی، تردد مسافران تسهیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به بازگشت مسافران خصوصا در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) تمهیدات لازم به ویژه در ارتباط با تامین تاکسی و وسایل نقلیه عمومی هماهنگی‌ها و اقدامات لازم از سوی اداره کل برنامه‌ریزی و امور شهری در معاونت توسعه زیرساخت به عمل آمده است.
 
 مجذوبی تصریح کرد: در خصوص ورود مسافران به کشور مطابق با آخرین بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، ارائه گواهی انجام دو نوبت واکسن کرونا برای مسافران ورودی الزامی است و نیز پایش و غربالگری و در صورت نیاز انجام تست PCR برای مسافران دارای علائم کرونا، توسط کارشناسان پایگاه بهداشت مرزی صورت خواهد گرفت و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، تست‌های PCR تا پایان سفر‌های نوروزی (تا ساعت ۲۳:۵۹ روز ۱۴۰۱/۱/۱۵) رایگان انجام خواهد شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *