رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

و ناگهان دُم خروس بیرون زد/ وقتی اصولی فراموش می‌کند مسئول بی‌تدبیری دیدار با لبنان است

0:01 - 12 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۵۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در حالی که نقش عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در اتفاقات دیدار با لبنان مشهود است، اما وی تصمیمی برای پذیرش این اشتباه ندارد.

- در حالی که هنوز بحث پیرامون اتفاقات تلخی که در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال ایران مقابل لبنان در هفته آخر مقدماتی جام جهانی قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد داغ است، اما متولیان فدراسیون فوتبال از جمله اعضای هیئت رئیسه همچنان بر این باور هستند که نقشی در این هرج و مرج و بی‌تدبیری نداشته‌اند و تلاش دارند با انداختن توپ این فاجعه مدیرتی در زمین دیگران از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

نخستین بار مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بود که از حضور تماشاگران در این مسابقه خبر داد، هر چند در این میان نامی از بانوان برده نشده بود، اما زمانی که سامانه بلیت فروشی این دیدار باز شد خبری از محدودیت خرید بلیت برای بانوان نبود، بنابراین این باور ایجاد شد که در این خصوص محدودیتی وجود نخواهد داشت و در این میان عده‌ای از بانوان هم اقدام به خرید بلیت این بازی کردند که باعث اتفاقات تلخ این مسابقه و بازتاب‌های منفی ناشی از آن شد. 

هر چند در این میان عده‌ای سودجو نیز با فروش بلیت‌های جعلی باعث تشدید این ماجرای تلخ شدند، اما این موضوع هم دلیلی بر مهر بی‌تدبیری بر تصمیم غیراصولی فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه آن نمی‌شود.

همچنان دلیل انتقال این دیدار به مشهد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد هر چند بسیاری رد پای اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی را در این تصمیم مشهود و پررنگ می‌بینند، اما وی تصمیمی برای پذیرش این اشتباه ندارد و همچنان بر این موضوع پافشاری دارد که او و همکارانش نقشی در این ماجرا نداشته‌اند.

یکی از موضوعاتی که اصولی و همکارانش در هیئت فوتبال خراسان رضوی باید پاسخگوی آن باشند بلیت‌فروشی نابه‌سامان و چندین برابر ظرفیت درنظر گرفته شده برای این بازی است که عامل اصلی بروز حواشی در دیدار ایران و لبنان بود؛ موضوعی که احسان اصولی در خصوص آن روزه سکوت گرفته تا مبادا حواشی ایجاد شده به سمت و سوی وی تغییر جهت دهد و مجبور به پاسخگویی شود.

قبل از بازی ایران و لبنان احسان اصولی که یکی از دلایل اصلی انتقال بازی تیم ملی از تهران به مشهد بود و در حال حاضر بیش از سایر اعضای هیات رئیسه فدراسیون بابت اتفاقات مشهد زیر سوال است، مقابل دوربین‌های تلویزیونی مدعی می‌شود با پیگیری‌های وزیر ورزش بازی ایران و لبنان در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در این فیلم اصولی تاکید می‌کند پیگیری‌های وزیر ورزش و همکارانش در وزارتخانه و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی باعث شده تماشاگران در بازی ایران و لبنان حضور داشته باشند. میزبانی که سبب رقم خوردن اتفاقات تلخی شد تا شیرینی این پیروزی و صعود مقتدرانه به جام جهانی در زیر سایه آن گم و تلخ شود.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/04/3499982_203.mp4']

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *