رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر جهاد کشاورزی از شرکت کشت و صنعت جوین بازدید کرد

11:40 - 11 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۴۸۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی، از شرکت کشت و صنعت جوین بازدید کرد.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد که به عنوان نماینده رییس جمهوری در هجدهمین سفر استانی هیئت دولت به شهرستان جوین سفر کرده است، در بازدید از مجتمع کشت و صنعت جوین و نمایشگاه دستاورد‌های این شرکت گفت: خوشبختانه شرکت کشت و صنعت در این سال‌ها رشد و پیشرفت خوبی داشته است و از لحاظ دانش‌بنیان بودن که امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری است، نمونه بسیار خوبی می‌باشد.

وی افزود: دولت در خصوص ارائه تسهیلات لازم به این کشت و صنعت کمک خواهد کرد تا کار‌ها به خوبی پیش رود.
 
 شرکت کشت و صنعت جوین دارای ۴۵ سال قدمت فعالیت، تولید کننده محصولات کشاورزی، باغی، دامی، اسید سیتریک، صنعت قند و... است.

همچنین کارخانه اسید سیتریک جوین بزرگترین کارخانه اسید در خاورمیانه با ظرفیت اسمی تولید ۴۰ هزار تن در سال با کیفیت عالی است.
 
کارخانه قند جوین نیز بزرگترین کارخانه قند چغندری فعال کشور با مصرف چغندر قند بهاره و ظرفیت ۵۰۰۰ تن در شبانه روز و مصرف چغندر قند پاییزه با ظرفیت ۵۰۰۰ تن در شبانه‌روز است. تصفیه شکر خام با ظرفیت هزار و ۳۵۰ تومان در شبانه روز و تولید کننده ملاس و تفاله مربوطه و توان تولید ۳۰۰ هزار تن شکر سفید چغندری و تصفیه شکر خام را دارد.
 
 شرکت کشت و صنعت جوین تولید کننده هشت رقم بذر جدید ذرت با ظرفیت‌های مختلف همچون عملکرد بالا مقاوم به علف‌کش‌ها قابلیت کشت با تراکم بالا است. این شرکت دارای واحد فناوری‌های نوین فعال در زمینه کشاورزی هوشمند تولید بذر فلفل کشت بافت گیاهی تولید کود مایع گلخانه تولید کود جامد است و مجهز به سردخانه ۵۰۰۰ تنی دومنظوره می‌باشد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *