صدای اتفاقات مشهد به زوریخ رسید؛ FIFA از ایران توضیح خواست/ حرفی از تعلیق نیست

11:01 - 11 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۴۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فدراسیون جهانی فوتبال از فدراسیون فوتبال ایران درباره اتفاقات دیدار مقابل لبنان توضیحاتی خواسته است.

- تیم ملی فوتبال ایران در حالی در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را با پیروزی دو بر صفر مقابل لبنان پشت سر گذاشت که حواشی این دیدار بسیار پررنگ‌تر از متن آن بود.

اتفاقاتی که در پذیرش تماشاگران و مدیریت ورود آنها به ورزشگاه و همچنان رفتارهای زننده‌ای که با برخی بانوان پشت درهای استادیوم صورت گرفت باعث موج‌سواری رسانه‌های سودجو شد تا چهره زشتی از مدیریت یک مسابقه ساده از بی‌عملی فدراسیون فوتبال به نمایش گذاشته شود.

بر اساس ادعای برخی رسانه‌ها فدراسیون جهانی فوتبال در پاسخ به ایمیلی عنوان کرده که از فدراسیون فوتبال ایران درباره اتفاقات دیدار مقابل لبنان توضیحاتی خواسته است.

فیفا طی بیانیه‌ای از ممنوعیت ورود زنان به استادیوم امام رضا (ع) مشهد مطلع شده و از فدراسیون توضیحاتی در این باره خواسته است.

نکته جالب توجه در این میان این است که بر خلاف ادعای برخی از اعضای  هیئت رئیسه فدراسیون ایران، فدراسیون بین‌المللی فوتبال در این راستا هیچ اشاره‌ای به تعلیق فوتبال ایران نکرده، اما ابراز امیدواری کرده تا زنان بتوانند مثل اکتبر ۲۰۱۹ و بازی ایران و کامبوج وارد استادیوم‌ها شوند.

صدای اتفاقات مشهد به زوریخ رسید؛ FIFA از ایران توضیح خواست/ حرفی از تعلیق نیست



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *