شکست فیلم «لیام نیسون» در سال ۲۰۲۲ میلادی

18:45 - 10 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۴۲۸
فیلم سینمایی «صاعقه سیاه» با بازی لیام نیسون بعد از گذشت یک ماه از اکران خود تنها موفق به فروشی معادل ۱۵ میلیون دلار شده و در جدول فروش جهانی آثار سینمایی در سال ۲۰۲۲ در رتبه ناامید کننده بیستم قرار دارد.

- فیلم سینمایی «صاعقه سیاه» با بازی لیام نیسون بعد از گذشت یک ماه از اکران خود تنها موفق به فروشی معادل ۱۵ میلیون دلار شده و در جدول فروش جهانی آثار سینمایی در سال ۲۰۲۲ در رتبه ناامید کننده بیستم قرار دارد.

فیلم سینمایی «صاعقه سیاه»  به کارگردانی مارک ویلیامز اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از یازدهم ماه فوریه آغاز خواهد کرد. این فیلم در ژانر اکشن و هیجانی اثری تازه برای این بازیگر کهنه کار هالیوودی محسوب می شود. 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «صادعقه سیاه» آمده است: تعمیرکار اداره تحقیقات فدرال وظیفه دارد عوامل مخفی را از موقعیت‌های خطرناک بیرون بکشد. فیلم‌برداری اصلی فیلم در نوامبر سال ۲۰۲۰ در ملبورن، استرالیا آغاز شد. در ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شد که یک صحنه تعقیب و گریز ماشین در کانبرا فیلمبرداری می‌شود.

نیسون در دههٔ ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ در فیلم‌های گوناگونی مانند درام زندگی‌نامه‌ای کینزی، فیلم ابرقهرمانی بتمن آغاز می‌کند، مجموعهٔ تریلر ربوده‌شده، فیلم بقا خاکستری و فیلم حماسی سکوت  ساختهٔ مارتین اسکورسیزی حضور داشته‌است. او صداپیشگی شخصیت اصلان در سه‌گانهٔ سرگذشت نارنیا و صداپیشگی فیلم هیولایی فرا می‌خواند  را نیز بر عهده داشته‌است.

نیسون برای بازی در نقش اسکار شیندلر در فیلم فهرست شیندلر ساختهٔ استیون اسپیلبرگ به شهرت رسید. بازی در فهرست شیندلر برایش نامزدی دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به همراه داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *