عرضه منظم کل محصولات تولیدی واحد‌های صنعتی در بورس کالا الزامی است

14:29 - 10 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۴۱۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت تهران گفت: براساس ابلاغیه وزارت صمت ازابتدای اردیبهشت‌ماه امسال محدودیت خرید مواد اولیه از بورس کالا برای تمامی خریداران که محصولات تولیدی خود را در بورس کالا عرضه نکنند، برقرار خواهد شد.
- بنا به اعلام روابط عمومی سازمان صمت تهران، علی عبدی گفت: براساس ابلاغیه وزارت صمت ازابتدای اردیبهشت‌ماه امسال محدودیت خرید مواد اولیه از بورس کالا برای تمامی خریداران که محصولات تولیدی خود را در بورس کالا عرضه نکنند، برقرار خواهد شد.
 
وی افزود: اگر نسبت خروجی کالای خریداری شده یک واحد تولیدی از بورس کالا به ورودی محصولات تولیدی آن در بورس کالا کمتر از ۷۰ درصد باشد به صورت سیستمی امکان خرید مواد اولیه از بورس برای آن‌ها وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین دریافت سایر خدمات نیز منوط به عرضه محصولاحت تولیدی در بورس کالا شده و بر همین اساس، عرضه منظم محصولات تولیدی در بورس کالا الزامی است.

عبدی تأکید کرد: بر اساس اطلاع‌رسانی‌های پیشین عرضه و خرید محصولات معدنی در بورس کالا مستلزم ثبت در سامانه جامع تجارت خواهد بود وم تقاضیان باید نسبت به ثبت‌نام و دریافت کد نقش، اقدام کنند.
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *