رشد ۲۰۲ درصد پرواز‌های ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) در نوروز۱۴۰۱

11:16 - 10 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۳۶۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
فرودگاه امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در موج اول سفر‌های نوروزی با انجام ۹۱۷ پرواز وردی به کشور نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، رشد ۲۰۲ درصدی داشته است.
- بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه امام خمینی (ره) براساس اطلاعیه‌ای آمار پرواز‌های نوروزی ۱۴۰۱ را اعلام کرد: براساس این اطلاعیه پرواز‌های ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد ۲۰۲درصدی داشته است.

بر اساس گزارش شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تعداد پرواز‌های ورودی به کشور ۹۱۷ فروند پرواز بوده که نسبت به مدت زمان مشابه درسال گذشته ۳۰۳ فروند پرواز بود، رشد ۲۰۲ درصدی رشد داشته است.

در این مدت پذیرش مسافر ورودی به کشور۱۱۳ هزار و ۱۴۰نفر بوده است که این تعداد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته که ۲۸ هزار و ۴۱۸ مسافر جابه جا شده بود، رشد ۲۹۸ درصدی را نشان می‌دهد.

در بخش پرواز‌های خروجی نیز در این بازه زمانی ۹۱۷ فروند پرواز انجام گرفته که این تعداد در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که ۳۰۸ فروند پرواز اعلام شده بود، رشد ۱۹۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

اعزام مسافر در مدت زمان اعلام شده ۱۶۵ هزار و ۱۸۷ نفر بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته که۴۳ هزار ۶۷۱ نفر بوده، رشد۲۷۸ درصدی داشته است.

پیش از این  سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به انجام واکسیانسیون و کاهش میزان مبتلایان به کرونا در میان مردم از رونق سفر‌های هوایی در نوروز خبر داده بود.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *