هاشک:کیفیت ایران بهتر از ما بود/ در مورد آینده من در تیم ملی باید مسئولان تصمیم گیری کنند

18:40 - 09 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۳۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان گفت: صعود ایران به جام جهانی و گرفتن سه امتیاز این مسابقه را تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه بازیکنان زیادی را نداشتیم نتیجه بازی برای ما قابل قبول بود.

- ایوان هاشک، سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان در نشست خبری پس از بازی مقابل ایران اظهاراتی داشت که گزیده را در زیر می‌خوانید:

*صعود ایران به جام جهانی و گرفتن سه امتیاز این مسابقه را تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه بازیکنان زیادی را نداشتیم نتیجه بازی قابل قبول بود برای ما، کیفیت ایران از ما بهتر بود.

*نیمه اول یک موقعیت به ایران دادیم و آن‌ها از این موقعیت استفاده کردند و گل اول را زدند. در نیمه دوم عقب کشیدیم و آن‌ها گل دوم را به ما زدند.

*در مورد آینده من در تیم ملی باید مسئولان تصمیم گیری کنند، اما آنچه مهم است تیم لبنان، لیگ لبنان و بازیکنان تیم لبنان هستند. بازیکنان زیادی داریم، اما دوست داریم در کنارمان بمانند و همچنان در تیم ملی لبنان فوتبال خود را ادامه بدهند. مشخص است که بازیکنانی که مقابل تیم ملی ایران بازی کردند تجربه خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم در آینده از تجربیات آن بهره‌مند شویم.

*ما مسابقات آسیایی را پیش رو داریم و در قالب تیم لبنان امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و احتمال دارد در کنار تیم باشم و در مسابقات آینده نتایج خوبی کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *