هاشک: به دنبال انجام یک بازی جوانمردانه هستیم/ روی کاغذ شانس صعود برای ما وجود دارد

16:03 - 08 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۲۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان گفت: غیر از بازی خوب دنبال بازی شرافتمندانه، اخلاق ورزشی و جوانمردانه هستیم و این مسائل هم برای ما مهم است.

- ایوان هاشک، سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*صعود ایران را به جام جهانی تبریک می‌گویم. بازی برای ما خیلی مهم است و خوشحالم اینجا هستم. از ایرانی‌ها تشکر می‌کنم. غیر از بازی خوب دنبال بازی شرافتمندانه، اخلاق ورزشی و جوانمردانه هستیم و این مسائل هم برای ما مهم است. امیدوارم بازی خوبی را ببینیم. همچنین از میزبانی ورزشگاه خوب و قابل تحسین امام رضا (ع) هم تشکر می‌کنم.

*ما چند بازیکن‌مان را از دست دادیم، اما این به معنای آن نیست که نمی‌توانیم بازی خوبی ارائه کنیم، چون باید به همه شانس بازی بدهیم. هر چند که این مسئله آسان نیست. همچنین درست است که دیدار رفت را باختیم، اما این یک بازی دیگر است.

*ما دوست داریم مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنیم و این برای‌مان بسیار خوب است.

*وقتی تیم می‌بازد، انتقادات طبیعی است و چیز عجیب نیست. به هر حال باید به باخت قبلی واکنش نشان بدهیم. ما شانس خیلی خیلی کمی برای صعود به پلی‌آف البته روی کاغذ داریم و آمده‌ایم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. روز اول که کارمان را آغاز کردیم، کسی باور نداشت در روز پایانی شانس داشته باشیم، اما الان روی کاغذ شانس برای ما وجود دارد.

*بازی با ایران برای آینده ما خوب است. در دیدار رفت ایران بهتر بود و بهتر بازی کرد. من همیشه به کیفیت بازی ایران احترام می‌گذارم. درباره سرمربی ایران نیز باید بگویم که او یکی از بهترین مربیان است و سعی می‌کنیم بازی خوبی داشته باشیم.

در این نشست محمد فوزی حیدر هافبک تیم ملی فوتبال لبنان حضور داشت و صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی کردن مقابل ایران سبب خوشحالی است، زیرا اتمسفر بازی خوب است. تماشاگران زیادی برای تماشای این بازی به ورزشگاه می‌آیند و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین بازی را ارائه بدهیم.

*صددرصد بازی جذابی است، زیرا ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد و در کار‌های گروهی و نمایش‌های فردی خوب عمل می‌کند. سعی داریم کار خودمان را انجام دهیم و کار را برای آن‌ها سخت می‌کنیم. اجازه نمی‌دهیم دهیم تیم ایران به آسانی کار کند.

*سعی می‌کنم گل بزنم یا پاس گل بدهم و بهترین بازی‌ام را انجام دهم.

*باید منتظر نتایج سایر بازی‌ها بمانیم. هرچند شانس صعود ما خیلی کم است، اما امکان دارد صعود کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *