آخرین خبر‌ها از وضعیت جوی و ترافیکی در هشتم فروردین / شمار جانباختگان به ۵۲۰ نفر رسید

10:39 - 08 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۱۴۲
مشروح آخرین اخبار وضعیت جوی کشور و شرایط تردد جاده‌ای در این خبر آورده شده است.

 - پلیس راهنمایی و رانندگی برای نوروز ۱۴۰۱ افزایش حجم سفر‌ها و تردد بین جاده‌ای را پیش بینی کرده و در این رابطه نیز طرح ویژه نوروزی را با حضور و استقرار بیش از ۷۰ هزار نیروی پلیس در جاده‌ها آغاز کرده است؛ مشروح آخرین اخبار وضعیت جوی کشور و شرایط تردد جاده‌ای در این خبر آورده می‌شود.

کاهش ۲۲.۵ درصدی جانباختگان تصادفات نوروزی
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۵:۰۸

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: با افزایش ۴۷ درصدی تقریبا ۵۲ میلیون تردد رفت و برگشت در کشور به ثبت رسیده است، جان باختگان سفرهای نوروزی ۲۲.۵ درصد کاهش داشته اما نباید فراموش کنیم که هنوز هفت روز از تعطیلات نوروزی باقی مانده است.

سردار هادیان فر ار مزدم خواست تا زمان بازگشت از سفر را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و زودتر از پنجشنبه باز گردند .

سنگینی بار ترافیک در جاده‌های منتهی به شهرهای مسافرپذیر/ بیش از ۱۱ هزار خودرو به پارکینگ منتقل شده‌اند
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۱

جانشین پلیس راهور ناجا گفت: علیرغم گذشت ۱۲ تا ۱۳ روز از شروع تعطیلات کماکان شاهد بار سنگینی بار ترافیکی در مسیر رفت به سمت شهرهای گردشگر پذیر به ویژه استان های شمالی و سه مقطع ،در آزادراه ورودی به شهرستانک ،ورودی به تونل البرز و همچنین در محدوده مرزن آباد هستیم.

سردار حسینی ادامه داد: در سایر نقاط کشور هم به همین ترتیب، در استان‌های جنوبی شاهد بار پرحجمی به ویژه در استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان هستیم چرا که امسال در مجموع ۴۷ درصد افزایش تردد را شاهد هستیم .

وی تاکید کرد: از قبل از اجرای طرح نوروزی اعلام کرده ایم که خط قرمز ما تخلفات حادثه ساز است، تا به امروز بالغ بر ۱۲ هزار وسیله به جهت تخلفات حادثه ساز توقیف ساعتی شده است، همکاران ما در سطح کشور بیش از ۱۱ هزار وسیله را به پارکینگ هدایت کرده اند .

ثبت امسال به عنوان یکی از سال‌های پر حادثه در کشور
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۸

جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: استانهای شمالی، خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی بیشترین میزان تردد را در نوروز امسال داشته‌اند

سردار حسینی گفت: امسال جزو سال‌های پر حادثه ثبت شده است.

فعلا امکان یکطرفه شدن مسیر رفت و برگشت محور چالوس وجود ندارد
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۴

سردار حسینی جانشین پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به حجم تردد مسافران نوروزی به مناطق شمالی کشور، امکان یکطرفه شدن مسیر رفت و برگشت محور چالوس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

ترافیک سنگین در محور چالوس
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۶

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا امروز، ۵۲۰ نفر در تصادفات نوروزی جان باختند.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: محور چالوس همچنان پرحجم و پرترافیک است، بیشترین گره ترافیکی در محور‌های سیاه بیشه، گچسر و پل زنگوله است و هم اکنون تصاویر دریافتی حکایت از افزایش بار ترافیکی در محور چالوس را دارد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *