رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادگستری اصفهان درباره حل و فصل اختلافات حقوقی در کمپ گردشگری فدک آمادگی کامل دارد

10:38 - 08 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۱۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان در بازدید سرزده از کمپ گردشگری باغ فدک به بررسی نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی و میزان رضایتمندی آنان پرداخت و گفت: اختلافات حقوقی در خصوص این کمپ وجود دارد که دادگستری استان اصفهان برای پیگیری و حل و فصل این اختلافات آمادگی کامل دارد.
- حجت الاسلام و المسلمین جعفری در حاشیه بازدید سرزده از کمپ گردشگری فدک بیان کرد: با توجه به شرایطی که در این کمپ وجود دارد و اسکان مسافران در چادر، در مجموع رضایت نسبی از وضعیت فعلی وجود دارد، اما این کافی نیست و لازم است مسؤولان این وضعیت را بهبود ببخشند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه کمپ گردشگری باغ فدک یکی از مراکز اصلی در حوزه اسکان و اقامت موقت مسافران و گردشگران بوده و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را از سراسر کشور در خود جای می‌دهد، ضروری است با ورود شهرداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی طرح درازمدتی برای این باغ پیش بینی و اجرا شود و با ساخت و تجهیز سازه‌های مناسب که امکانات رفاهی آن در حد مطلوب باشد، موجبات آسایش بیشتر مسافران دیار نصف جهان فراهم شود.

وی ادامه داد: البته اختلافات حقوقی نیز در خصوص این کمپ گردشگری وجود دارد که دادگستری استان برای پیگیری و حل و فصل این اختلافات آمادگی کامل دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان تاکید کرد: امیدواریم برای سال‌های آینده هم این مکان با این حجم از استقبال مسافران امکانات بیشتری داشته باشد.

برچسب ها: بازدید اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *