اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در جنوب تهران در حال اجراست

15:15 - 07 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۰۷۶
جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن همراه مسروقه خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۵ مالخر در جنوب تهران دستگیر شدند.
-به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعد الله گزافی" در توضیح این خبر گفت: با تجمیع پرونده‌های مشابه و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که تعدادی افراد در محل‌های مشخصی به مالخری اموال مسروقه می‌پردازند و سارقان با تردد در این مکان‌ها اموال سرقتی را به قیمت ناچیزی می‌فروشند.

وی گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان می‌باشند و این افراد با اطمینان از اینکه اموال سرقتی را به راحتی قادر به فروش خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار ورزیده با افزایش سرقت‌های مانند موبایل قاپی به سهولت در فروش مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع، اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه اکنون در جنوب تهران در حال اجراست، افزود: کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی نقاط جرم خیز در محدوده خیابان‌های "مولوی"، "شوش" و خیابان "حضرتی" موفق به شناسایی و دستگیری ۱۵ مالخر اموال مسروقه شدند.
جانشین پلیس آگاهی تهران بیان کرد: ۸ تن از متهمان سابقه دار بودند و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۱۹ دستگاه انواع گوشی موبایل مسروقه کشف و توقیف شد.

گزافی در پایان به ادامه این طرح اشاره کرد و گفت: شناسایی مال باختگان و مالکان اصلی تلفن‌های همراه کشف شده در دستور کار قرار دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *