درخشان: بازی با کره عیار ایران را مشخص کرد/ باید از لحاظ فنی به کیفیت مطلوب برسیم

9:45 - 08 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۰۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با نفراتی که داریم بی شک در ادامه باید خیلی بهتر باشیم؛ زیرا به زودی وارد ویترین جهانی می‌شویم و باید از لحاظ فنی به کیفیت مطلوب برسیم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: ایران در این بازی ضعیف عمل کرد و بی برنامگی دلیل اصلی این باخت بود. درست است که ما ۲، ۳ بازیکن را در این دیدار در اختیار نداشتیم، اما دلیل نمی‌شود که به این حد ضعیف عمل کنیم.

وی افزود: واقعیت این است که کره جنوبی خیلی بهتر از ما کار کرد و در اکثر نبرد‌ها و کار‌های تیمی موفق بودند و از فرصت‌هایی که بدست آوردند بهترین استفاده را بردند. از نظر من کره مستحق برد در این بازی بود. اسکوچیچ در این بازی دستش بسته بود، اما می‌شد این مشکل را حل کرد. ما در لیگ بازیکنان با کیفیتی داریم. به عنوان مثال وقتی می‌دانستیم که محرمی در این بازی حضور ندارد می‌توانستیم بازیکن با کیفیتی دعوت کنیم تا به جای او بازی کند.

پیشکسوت تیم ملی ایران در ادامه تصریح کرد: عابدزاده در این بازی روز خوبی را پشت سر گذاشت. اگر بخواهیم ۲ گلی که دریافت کرد را نادیده بگیریم او اکثر موقعیت‌های خطرناک کره را خنثی کرد و عملکرد خوبی را نشان داد. این بازی عیار تیم ما را مشخص کرد. با نفراتی که داریم بی شک در ادامه باید خیلی بهتر باشیم؛ زیرا به زودی وارد ویترین جهانی می‌شویم و باید از لحاظ فنی به کیفیت مطلوب برسیم. بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ داشته باشیم تا با برنامه و اعتبار بیشتر در جام جهانی حاضر شویم.

وی در رابطه با صلاحیت اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی عنوان کرد: عیار تیم ملی مشخص شده است که نشان می‌دهد باید خیلی کار کنیم و کادرفنی را تقویت کنیم، اما در این مورد که اسکوچیچ روی نیمکت بنشیند یا شخص دیگری من نظر نمی‌دهم؛ چون تیم در شرایط حساسی است و نباید باعث ایجاد حواشی شویم. کسانی که در کنار او کار کرده اند بهتر می‌توانند نظر بدهند که صلاح است او بر روی نیمکت بنشیند یا خیر.

درخشان در پایان در خصوص بازی آخر ایران در مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان خاطرنشان کرد: ایران مقابل لبنان بازی سختی را نخواهد داشت و باید روان‌تر و بهتر نسبت به دیدار قبل ظاهر شوند تا دیگر خودشان را برای ورود به رقابت‌های جام جهانی آماده کنند. امیدوارم در این بازی پیروز شویم و به عنوان سرگروه صعود کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *