شناسایی انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق در غرب تهران

11:58 - 07 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۰۳۳
جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق در غرب تهران خبر داد.
سرهنگ علی اصغر محمودیان در گفت‌وگو با میزان گفت: در پی اقدامات پیش دستانه مشخص شد، افرادی در محدوده باقرشهر با استفاده از مدارک گمرکی تکراری اقدام به قاچاق و دپوی لوازم آشپزخانه «قاشق و چنگال» می‌کنند.

وی افزود: موضوع در دستور کار عملیاتی قرار گرفت و طی ۴۸ ساعت گذشته محل در رصد اطلاعاتی و عملیاتی نامحسوس واقع شده که در نهایت با هماهنگی قضایی و انتظامی، در عملیاتی از محل مورد نظر بازدید شد و ضمن بازرسی از خودرو‌ها و محوطه انبار، مقادیر انبوهی شامل ۱۷۷ هزار ۲۳۶ قلم انواع قاشق و چنگال خارجی محصول کشور چین در انبار موجود است.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد اسناد ارائه شده با کالا‌های موجود مطابقت ندارد و مالک کالا‌ها نیز در محل حاضر نشد.

وی افزود: در ادامه تحقیقات و بررسی محتویات کارتن‌ها مشخص شد مارک درج شده بر روی کارتن‌ها با محتویات داخل آن‌ها مطابقت ندارد.

سرهنگ محمودیان با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی برای شناسایی انبار دوم و مالک اصلی کالا‌ها ادامه دارد، گفت: با هماهنگی صورت گرفته کلیه کالا‌ها بهمراه متهمان به این پلیس منتقل شد.

به گفته وی کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس و به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.
 

برچسب ها: قاچاق کالا انبار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *