تکرار تراژدی بیل برای پرز؟/ هازارد قصد ترک رئال را ندارد

12:46 - 06 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۸۵۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
ادن هازارد با وجود نیمکت‌نشینی در رئال مادرید قصد جدایی از کهکشانی‌ها را ندارد.

- در حالی که کمتر از ۲ ماه تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ مانده، ادن هازارد با وجود نیمکت‌نشینی در ترکیب رئال مادرید قصدی برای ترک برنابئو ندارد و فعلا روی ماندن در رئال تا اتمام قراردادش در سال ۲۰۲۴ تمرکز دارد. این در حالیست که سران رئال هیچ حسابی روی ستاره بلژیکی باز نمی‌کنند و در نظر دارند با فروش وی پیراهن شماره ۷ کهکشانی‌ها در فصل آینده به امباپه برسد.

باوجود چنین شرایطی هازارد تمرینات جدی‌تری برای تحمیل خود به آنجلوتی آغاز کرده و امیدوار است بتواند در مدت باقی مانده تا پایان قراردادش جای ثابتی در ترکیب پیدا کند. وی در این فصل فقط ۸۷۷ دقیقه در زمین حضور داشته و آمار ضعیف یک گل و ۲ پاس گل را ثبت کرده است. شرایط خوبی نداشته و حتی حضورش در تیم ملی بلژیک هم به خطر افتاده است.

نکته مهم دیگر آن که هازارد و خانواده‌اش در شهر مادرید خوشحال هستند و این یکی از دلایل اصلی وی برای ماندن در رئال است، اما مشکل اینست که با توجه به قیمت بالای دستمزد این وینگر بلژیکی هیچ باشگاهی برای خرید دائم یا قرضی وی با مدیران رئال تماس نگرفته است.

مدیران رئال حس می‌کنند که داستان بیل در حال تکرار شدن است، زیرا این بازیکن ولزی هم به خاطر دستمزد بالا در سال‌های اخیر مشتری نداشته و تا پایان قراردادش در رئال مانده است و اکنون همین ماجرا در مورد هازارد در حال تکرار شدن است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *