رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده نیروی زمینی سپاه: حافظان امنیت ایران برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده هستند

11:57 - 05 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۸۳۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: هر تهدیدی که امنیت مرز‌های ما را به مخاطره بیاندازد بی‌تردید در شعاع واکنش قاطع ما قرار دارد.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار محمد پاکپور در نخستین مرحله از بازدید‌های سال ۱۴۰۱ در مناطق عملیاتی تحت کنترل قرارگاه نجف اشرف حضور یافت و ضمن تجدید دیدار با پاسداران حافظ امنیت در این مناطق و تبریک سال نو، از مجاهدت شبانه روزی آنان برای تأمین آسایش، آرامش و امنیت مردم تقدیر کرد.

وی با اشاره به بیداری و آمادگی حافظان امنیت ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان، اظهار داشت: امنیت مطلوبی در مرز‌های غربی کشور استقرار دارد و حافظان امنیت ملت ایران برای تحکیم و تداوم این امنیت از بذل جان و هر ایثار و گذشتی دریغ ندارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: هر تهدیدی که امنیت مرز‌های ما را به مخاطره بیاندازد بی تردید در شعاع واکنش قاطع ما قرار دارد.

پاکپور با بیان اینکه هر نقطه از مرز‌های غربی کشور یادآور فرازی از رشادت و ایثار رزمندگان اسلام است، خاطرنشان کرد: حضور و صیانت از مرز‌ها در این مناطق که آکنده از عطر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس است، یک توفیق و افتخار ویژه است.
 
 

برچسب ها: سپاه موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *