بلوری‌زاده ۱۵ بازیکن را به اردو دعوت کرد

22:53 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۷۹۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ۱۵ بازیکن را به نخستین اردوی آماده‌سازی سال ۱۴۰۱ این تیم دعوت کرد.

-  طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا که از ۱۳ تا ۲۰ تیرماه سال جاری در قزاقستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم در سال ۱۴۰۱ از صبح روز شنبه ششم فروردین آغاز می‌شود و پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم ملی جوانان دختر ۱۵ بازیکن را به این اردو دعوت کرد.

سارا بطا، محدثه جباری، غزاله بستان، ریحانه فاضلی، عسل نادی، زینب هاشمی، نازنین علیزاده، اسما وطن‌خواه، زهرا رضایی، رویا فرخی، مبینا غفاریان، رکسانا جدی، زینب مدنی، هدیه نعمتی و مهدیه رحیمی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

زهره حقی به عنوان سرپرست، پدیده بلوری زاده (سرمربی)، آسیه پام و نیلوفر حجتی (مربیان)، مریم فانی (مربی بدنساز)، ستنا آصفی (آنالیزور)، نرگس عهدنو (فیزیوتراپ) و زهرا محمدی به عنوان ماساژور بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند.

این مرحله از تمرینات تیم ملی جوانان دختر تا روز شنبه بیستم فروردین‌ماه در کمپ چمران واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران و پژوهشکده نفت برگزار خواهد شد.

حضور در جام کورناکیای ایتالیا که از ۲۷ تا ۲۹ فروردین برگزار می‌شود، یکی دیگر از برنامه‌های آماده‌سازی این تیم قبل از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *