واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکست ایران مقابل کره‌جنوبی

18:01 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۷۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به باخت تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی واکنش نشان داد..

- در مهمترین دیدار هفته نهم از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز تیم ملی فوتبال ایران در حالی در استادیوم جام جهانی سئول مهمان تیم ملی کره‌جنوبی بود که شاگردان اسکوچیچ در صورت کسب یک تساوی در صدر جدول بمانند، اما کره‌ای‌ها که در ۷ بازی قبلی مقابل ایران رنگ برد را ندیده بودند، در حضور حداکثری تماشاگران و با ارائه نمایشی هجومی و هماهنگ‌تر موفق شدند در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسند.

کره‌ای‌ها با کسب هفتمین پیروزی خود ۲۳ امتیازی شدند تا بالاتر از ایران ۲۲ امتیازی در صدر جدول بمانند، اما هنوز هر دو تیم یک بازی دیگر تا پایان دور نهایی انتخابی جام جهانی پیش رو دارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این دیدار و در واکنش به نخستین شکست ایران در دور انتخابی جام جهانی نوشت: کره‌جنوبیِ میزبان، تیم ملی ایران را شکست داد تا پس از سال ۲۰۱۱ برای اولین بار مقابل ایران به برتری دست یابد. آن‌ها با این برد به صدر جدول رسیدند.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان گزارش خود در مورد باخت ایران اشاره‌ای به آمار بازی هم کرد و مدعی شد که کره جنوبی هم از سوی نتیجه و هم سمت آمار از تیم ملی ایران بهتر بود. کره‌ای‌ها در شوت‌زنی آمار به مراتب بهتری داشتند و از ۱۳ شوت میزبان ۷ شوت داخل چارچوب بود و در سوی مقابل از ۵ شوت بازیکنان ایران تنها یک ضربه به چارچوب راه داشته است.

همچنین کره جنوبی در پایان بازی ۵۷.۸ از مالکیت را در اختیار داشت و بازیکنان این تیم در طول ۹۰ دقیقه هیچ کارتی از داور بازی نگرفتند.
 
* آمار دیدار کره‌جنوبی و ایران:
 
واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکست ایران مقابل کره‌جنوبی


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *