دیدار تدارکاتی تیم ملی امید با پرسپولیس

15:10 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۷۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی فوتبال امید در راستای آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس می‌رود.

- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در راستای آماده سازی تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند ازبکستان، اردوی این تیم با جدیت و تمرکز ویژه کادر فنی و بازیکنان در مرکز ملی فوتبال ایران در حال برگزاری است.

همانطور که قبلا هم اعلام شده بود مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید ایران به جهت حضوری پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند ازبکستان، بازی‌های آسیایی هانگژو در چین، بازی‌های کشور‌های اسلامی در ترکیه و رقابت‌های مقدماتی المپیک پاریس، برنامه ریزی فشرده و دقیقی را با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام داده و به همین جهت با استراتژی پشتوانه سازی در اولین اردوی این تیم در سال جدید از بازیکنان زیر ۲۱ سال استفاده دعوت به عمل آمده است.

برنامه تمرینی و مراقبت‌های لازم توسط کادر فنی و سرپرستی و پزشکی به صورت منظم در حال اجراست و تمرین‌ها صبح و بعدازظهر در حال پیگیری است و تیم ملی امید در روز دو نوبت تمرین می‌کند. همچنین کادر فنی آنالیز تمرین‌ها را هم در دستور کار قرار داده و عملکرد همه بازیکنان به دقت زیر نظر است و روزانه بررسی می‌شود.

برای هماهنگی هر چه بیشتر تیم با نفرات جدید در اردوی نوروزی، کادر فنی تیم ملی امید بازی مقابل دو تیم لیگ برتری نساجی مازندران و پرسپولیس را در دستور کار قرار داده و قرار است ساعت ۱۶ یکشنبه هفته آینده برابر با هفتم فروردین ۱۴۰۱ شاگردان مهدوی کیا در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال، میزبان نساجی قائمشهر باشند و دو روز بعد یعنی سه شنبه نهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ میزبان شاگردان یحیی گل محمدی خواهند بود تا تیم ملی امید در دو دیدار مقابل تیم‌های لیگ برتری محک بخورد.

بازی دوستانه با دو تیم لیگ برتری به خصوص بازی با پرسپولیس که قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر و تیم رده دوم جدول لیگ برتر فصل جاری است و در کورس قهرمانی قرار دارد، مطمئنا برای تیم ملی امید مفید خواهد بود.

در صورت باز بودن هر دو بازی، شرایط حضور رسانه‌ها برای پوشش این دو دیدار دوستانه، از طریق رسانه‌های رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *