زمینه آزادی ۲۰ زندانی در بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس از زندان استهبان فراهم شد

15:34 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۷۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس از زندان استهبان زمینه مرخصی پایان حبس و آزادی ۲۰ تن از زندانیان با اعطای تسهیلات قانونی فراهم شد.

_ حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ضمن تبریک سال نو به همکاران حاضر در زندان شهرستان استهبان در ایام تعطیلات حضور منسجم همکاران و ارائه خدمات قضایی را در روز‌های ابتدایی سال ستود و بیان کرد: ایام ابتدای سال روز‌های ویژه‌ای هستند که لازم است نیاز‌های فوری مردم به خدمات قضایی مد نظر قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه با ابراز خرسندی از عملکرد همکاران در سال گذشته و توجه ویژه به اجرای سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه خصوصاً کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها گفت: سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی بر مبنای تحلیل‌های تخصصی و واقعیت‌های اجتماعی و نیاز‌های جامعه تهیه و تدوین می‌شوند و لازم است روسا و دادستان‌ها به اجرای این سیاست‌ها و دستورات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

آزادی ۲۰ نفر از زندانیان در بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس از زندان استهبان فراهم شد

وی همچنین بر آمادگی مسئولان قضایی و قضات دادگستری استان فارس جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و از تشکیل کارگروه برنامه ریزی دادگستری استان جهت تهیه برنامه عملیاتی در همین راستا خبر داد.

گفتنی است در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس از زندان استهبان زمینه مرخصی پایان حبس و آزادی ۲۰ تن از زندانیان با اعطای تسهیلات قانونی فراهم شد.

همچنین پیگیری درخواست عفو و تخفیف مجازات ۷ نفر ‌و آزادی مشروط ۳ تن از مددجویان نیز با تأکید رییس کل دادگستری استان فارس در دستور کار دادستان این حوزه قضایی قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *