بنتو:گل دقیقه پایانی نیمه اول برای ما مهم بود/ یک اشتباه ساده می‌توانست همه چیز را خراب کند

19:10 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۷۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی گفت: ایران در نیمه اول فشار خیلی خوبی روی ما آورد و باعث شد تا بازیسازی از خط عقب برای ما سخت شود.

- پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در نشست خبری پایان بازی حساس مقابل تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*ایران تیمی خوب و قدرتمند است. ما بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتیم. همانطور که انتظار داشتیم ایران در نیمه اول فشار خیلی خوبی روی ما آورد و باعث شد تا بازیسازی از خط عقب برای ما سخت شود.

*عملکرد بازیکنان در طول بازی بهتر شد و ما عملکردی خوب در نیمه دوم از خودمان نشان دادیم. موقعیت‌های زیادی در نیمه دوم داشتیم، اما به گل بدل نشد. در مجموع بازی خوبی بود، مخصوصا در نیمه دوم که بهتر از نیمه اول بازی کردیم.

*من با استراتژی وارد مسابقه شدم و یک روز پیش از آغاز مسابقه، همه ایده‌هایم را به بازیکنان گفتم. گل دقیقه پایانی در نیمه اول بسیار برای ما مهم بود، اما یک اشتباه ساده می‌توانست همه چیز را خراب کند. ما از بازیکنان خواستیم که در نیمه دوم اشتباهات را کاهش دهند. ما خیلی خوب نیز ظاهر شدیم و موقعیت‌های گل فراوانی ایجاد کردیم. کنترل بازی در دست ما بود. توپ را در اختیار گرفتیم و کاری کردیم که حریف برای گرفتن توپ تلاش زیادی بکند.

*گل سون در بازی خیلی تاثیرگذار بود. گل اول به ما خیلی کمک کرد ولی مهمتر از هر چیزی، نمایش ما در نیمه دوم بود. خیلی فشار آوردیم و توپ را در اختیار داشتیم. بازیسازی ما از خط عقب نیز در نیمه دوم خیلی بهتر شد. در نیمه دوم همه چیز ما بهتر شد و ما نمایشی خیلی خوب به ثبت رساندیم.

*سون عالی کار کرد و توانست با تجربه خود از اروپا نمایشی خوب به اجرا بگذارد. او انگیزه ما را در تیم ملی حفظ کرده و ما توانستیم با کمک او، دل هواداران را شاد کنیم. او از سوی همه تماشاگران حمایت شد. ما به شکل یک تیم کار کردیم، مثل یک تیم بازی کردیم و نتیجه خوبی بدست آوردیم.

*بازگشت تماشاگران به ورزشگاه؟ فوتبال ورزشی است که با تماشاگران معنا می‌گیرد. خیلی مهم است که تماشاگران در ورزشگاه باشند. خیلی خوشحالم که توانستیم تماشاگران را خوشحال کنیم. از آنها ممنونم. اتمسفری زیبا در ورزشگاه ساختند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *