اسکوچیچ: جای بازیکنان هجومی و مهم مقابل کره خالی بود/ مصدومیت شجاع بدبیاری بزرگی بود

18:04 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۷۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: احترام زیادی برای تیم لبنان قائل هستیم قطعا می‌خواهیم بازی‌ها را با برد تمام کنیم.

- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از باخت ۲ بر صفر مقابل کره‌جنوبی در چارچوب هفته نهم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*این پیروزی به کره‌جنوبی تبریک می‌گویم زیرا آن‌ها استحقاق برد را داشتند. نیمه اول از عملکرد تیمم راضی نبودم، چون خیلی عقب نشسته بودیم و تلاش می‌کردیم با توپ‌های مستقیم توپ را به آزمون برسانیم.

*از بازیکنان خواستم توپ را از دفاع به خط هافبک بیاورند و در بازی‌سازی هافبک‌ها بیشتر درگیر باشند. مصدومیت شجاع خلیل‌زاده هم بدبیاری بزرگ دیگری بود که در نیمه اول برای‌مان اتفاق افتاد.

*جدا از اینکه جای بازیکنان هجومی و مهمی در این بازی برای ما خالی بود. این مصدومیت هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود و سعی کردیم در مقاطعی از مسابقه بازی را کنترل کنیم، اما نتیجه دلخواه ما نبود.

*این بازی را واگذار کردیم، اما پرواز طولانی و جای خالی بازیکنان و اختلاف زمانی روی تیم ما فشار مضاعفی وارد کرد. احترام زیادی برای تیم لبنان قائل هستیم قطعا می‌خواهیم بازی‌ها را با برد تمام کنیم.

*سون بازیکنی است که همیشه ارزش خود را نشان داده و بازیکنی در کلاس جهانی است و در هر لحظه از بازی با حرکاتش می‌تواند بازی را به نفع تیمش عوض کند. بازیکنی است که واقعا کلاس جهانی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *