رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انجام بیش از یک‌هزار ماموریت توسط هلال احمر در ایام نوروز

11:45 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۷۱۴
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از انجام یک هزار و ۱۷۷ مورد عملیات از ۲۵ اسفند تا سوم فروردین ماه با امدادرسانی به ۱۰ هزار و ۵۰۴ نفر خبر داد.

- بنا بر اعلام جمعیت هلال‌احمر، یعقوب سلیمانی به تشریح اقدامات انجام شده در طرح ملی امداد و نجات نوروز ١٤٠١ پرداخت و گفت: از ٢٥ اسفند تا سوم فروردین ماه، یک هزار و ۱۷۷ ماموریت انجام شد که رشد ٧٤ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی با اعلام اینکه بیشترین ماموریت‌ها مربوط به چهار استان خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی و مازندران بود، بیان کرد: در این مدت ٦٣١ مورد ماموریت ترافیکی توسط امدادگران انجام شده که نسبت به سال گذشته رشد ٣٦ درصدی داشته، همچنین، امدادگران ۵۵ مورد ماموریت کوهستان انجام دادند که با رشد ۶ درصدی همراه بوده است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: در مجموع ١٠ هزار و ۵۰۴ نفر امدادرسانی، ۶۵۲ نفر نجات یافته و به مناطق امن منتقل شده‌اند، همچنین ۵۳۱ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و علاوه بر ارائه خدمات سرپایی به دو هزار و ۴۴۴ نفر، دو هزار و ۳۶۹ نفر هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گفته سلیمانی، از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی تاکنون ۱۱۸ مورد عملیات نجات فنی انجام و ۱۳۹ مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *