قاسمپور: کره رویکردی هجومی دارد و این به نفع ماست/ فکر می‌کردم با کنعانی‌زادگان قاطعانه‌تر برخورد شود

9:45 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازی با کره‌جنوبی از لحاظ سیدبندی هم برای ما خیلی مهم است تا بتوانیم با شرایط بهتر در جام جهانی حضور پیدا کنیم.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: با وجودی که چند بازیکنمان را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم، اما این مسئله نمی‌تواند خیلی مشکل ساز باشد، زیرا خوشبختانه به جز ۲ نفر سایر بازیکنان هم سطح هستند و نباید از این بابت مشکلی پیش بیاید. از آن طرف هم کره بازیکنان سطح بالایی در اختیار دارد که بیشتر آن‌ها لژیونر و در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند.

وی افزود: اصولاً از گذشته هم اینطور بوده که سطح فوتبال کره با تیم‌هایی نظیر سوریه، لبنان، عراق و ... قابل قیاس نبوده و نیست. پیش بینی من یک بازی سخت مقابل کره جنوبی است هر چند که از لحاظ روحی و روانی در بیشتر مواقع روی این تیم مسلط بوده‌ایم، زیرا آن‌ها را در خاک خودشان شکست داده‌ایم و ترس از شکست در وجود آن‌ها وجود دارد.

*ایران باید مانند بارسلونا مقابل رئال در الکلاسیکو بازی کند

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: خوشبختانه تیم کره رویکردی هجومی دارد و این به نفع ماست، زیرا مقابل تیم‌هایی که تهاجمی بازی می‌کنند کار راحت‌تری داریم. برد در این بازی از لحاظ سیدبندی هم برای ما خیلی مهم است تا بتوانیم با شرایط بهتر در جام جهانی حضور پیدا کنیم.

قاسمپور با اشاره به اینکه این بازی با حضور تماشاگران کره‌ای برگزار می‌شود، اینطور صحبت‌های خود را ادامه داد: حق هر تیمی استفاده از شرایط میزبانی است و به همین دلیل کره هم تلاش می‌کند تا با تمام توان مقابل ایران قرار بگیرد. البته با وجود این مسئله، اما باز هم جای نگرانی نیست، زیرا با لژیونر‌های خوبی که داریم باید جو را طوری پیش ببریم که با زدن گل نخست باعث تحریک تماشاگران حریف شویم مانند کاری که بارسلونا مقابل رئال مادرید در الکلاسیکو انجام داد.

وی درباره رای کمیته استیناف مبنی بر لغو محرومیت کنعانی‌زادگان و دعوت دوباره او به تیم ملی گفت: در گذشته و در زمان ایویچ موارد بدتر از این هم وجود داشت، اما همواره آن را ماست مالی می‌کردند و اکنون هم این اتفاق رخ داده است. امید داشتم قاطعانه و مصرانه سر حرف خودشان بایستند، اما این اتفاق به وقوع نپیوست. به هر حال برای تیم ملی در بازی با کره آرزوی موفقیت می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *