رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیت الله سید مجتبی رودباری در زمره برجستگان روحانیت استان گیلان قرار دارد

11:17 - 03 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۵۹۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نام و مجاهدت‌های آیت الله سید مجتبی رودباری (ره) که در زمره برجستگان روحانیت استان گیلان عمر شریف و با برکت خود را صرف ترویج و نشر معارف مکتب اهل بیت عصمت و طهارت کرد برای همیشه در حافظه تاریخی ملت شریف ایران بویژه خطه پرافتخار گیلان زنده و باقی الصالحات آن فقیه نیک نفس و خیراندیش خواهد بود.
-  بنا به اعلام روابط عمومی سپاه، سرتیپ پاسدار خلبان در پیامی  علی عبداللهیارتحال  آیت الله سید مجتبی رودباری (ره) تسلیت گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

(إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ)

ارتحال فقیه وارسته، عالم مجاهد و روحانی فرزانه آیت الله سید مجتبی رودباری (ره) موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

بی شک یاد، نام و مجاهدت‌های آن عالم جلیل القدر که در زمره برجستگان روحانیت استان گیلان عمر شریف و با برکت خود را صرف ترویج و نشر معارف مکتب اهل بیت عصمت و طهارت کرد برای همیشه در حافظه تاریخی ملت شریف ایران بویژه خطه پرافتخار گیلان زنده و باقی الصالحات آن فقیه نیک نفس و خیراندیش خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه مولمه به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان گیلان؛ برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با ابا عبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان و مصیبت دیدگان محترم صبر، شکیبایی و ثبات قدم مسئلت می‌کنم.
 
 

برچسب ها: ارتش سپاه موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *