امدادرسانی هلال‌احمر به بیش از ۳هزار نفر

12:16 - 02 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۴۹۷
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در تشریح خدمات هلال‌احمر در طرح امدادونجات نوروزی ۱۴۰۱ گفت: از روز ۲۵ اسفند تا پایان روز یکم فروزدین، امدادگران به۳ هزار ۸۹۷ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

- بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سلیمانی در تشریح خدمات این جمعیت در ۶ روز ابتدایی اجرای طرح امدادونجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه تا روز یکم فروردین، امدادگران هلال‌احمر در مجموع ۷۷۳ ماموریت امدادی را پوشش داده‌اند که در صدر این حوادث به ترتیب، حوادث ترافیکی با ۴۳۸ مورد، حوادث جوی با ۸۳ مورد و حوادث کوهستان با ۳۳ مورد بوده است.

وی گفت: امدادگران هلال‌احمر در ۶ روز گذشته و در حوادث مختلف در سراسر کشور، به ۳ هزار و ۸۹۷ نفر امدادرسانی کردند و ۴۵۳ نفر به مناطق امن و ۳۴۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، در این بازه زمانی به ۱۰۳۴ نفرخدمات درمان سرپایی ارائه و ۱۷۹۷ نفر اسکان اضطراری داده شدند. امدادگران علاوه بر انجام ۸۲ مورد عملیات نجات فنی، ۹۴ نفر را در حوادث ترافیکی رهاسازی کردند.

سلیمانی تاکید کرد: همکاران ما در سازمان امدادونجات هلال‌احمر و با شماره ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *