رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مختاری: در مدت محرومیتم از تمرین دور نبودم/ هدفم کسب مدال در بازی‌های پاراآسیایی است

8:45 - 02 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۳۸۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران گفت: امیدوارم بتوانم در مسابقات انتخابی رکورد خوبی را برجای بگذارم تا به بازی‌های پاراآسیایی اعزام شوم.

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط این روز‌های خود اظهار داشت: سال جدید را به جامعه ورزش و مردم کشورم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و در کنار آن سال خوبی را برای همگان خواستارم و ان‌شاءالله بهترین اتفاقات در قرن جدید برای همه از جمله ما ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی رخ دهد.

وی افزود: پس از پایان پارالمپیک توکیو به دلیل پستی که در صفحه شخصی خودم در فضای مجازی منتشر کردم و بنا به تصمیم مسئولان حدود ۶ ماه از میادین ورزشی محروم شدم و اواخر فروردین ماه دوران محرومیتم به اتمام می‌رسد. در این مدت به صورت جداگانه زیر نظر مربی‌ام تمریناتم را پیگیری می‌کردم تا از آمادگی دور نشوم و بتوانم در رکوردگیری تیم ملی برای انتخابی بازی‌های پاراآسیایی در اردیبهشت ماه رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

ملی پوش پارادوومیدانی تصریح کرد: ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات انتخابی رکورد خوبی را برجای بگذارم تا به هانگژو اعزام شوم و در آنجا هم در رشته‌های پرتاب وزنه و پرتاب دیسک برای کشور عزیزم افتخارآفرینی کنم.

مختاری ادامه داد: پس از پایان بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲ مدالم را تقدیم وزیر وقت بهداشت کردم تا از این رو مسئولان دو دستگاه آمبولانس و یک پایگاه اورژانس در بخش همام شهرستان لنجان اصفهان احداث کنند، زیرا آنجا یک منطقه محروم از نظر بهداشت و درمان است. با وجود موافقت وزیر وقت بهداشت متاسفانه وی از سمت خود استعفا داد و این کار اجرایی نشد. مجددا هفته پیش دکتر عین‌الهی، وزیر محترم بهداشت دوباره به اصفهان سفر کرد و من هم دوباره این مدال را تقدیم او کردم که این اتفاق این بار عملیاتی شود، اما با این وجود هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. امیدوارم این کار انجام شود تا مدال‌هایم خیر و برکتی برای مردم شهرم داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *