رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میانگین مصرف بنزین کل کشور به روزانه ۱۱۳ میلیون لیتر رسید

13:13 - 29 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۴۲۹۷
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش مصرف بنزین کشور همزمان با روز‌های پایانی سال و افزایش حجم تردد‌ها به میانگین روزانه ۱۱۳ میلیون لیتر خبر داد.

- به نقل از شانا، کرامت ویس‌کرمی گفت: میانگین مصرف بنزین کشور در فاصله روز‌های ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ با توجه به افزایش حجم تردد‌ها در روز‌های پایانی سال، به‌صورت میانگین به عدد ۱۱۳ میلیون لیتر رسیده است.

وی افزود: میانگین مصرف بنزین کشور در فاصله روز‌های یکم تا روز ۲۷ اسفندماه امسال، روزانه ۹۶ میلیون لیتر بوده است که در مقایسه با اسفندماه پارسال (۹۹) با میانگین روزانه ۸۱ میلیون لیتر، روزانه ۱۵ میلیون لیتر افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۸۷ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این رقم در مقایسه با پارسال (۹۹) با ۷۵.۵ میلیون لیتر، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

ویس کرمی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که میانگین مصرف بنزین کشور در تعطیلات نوروزی امسال (۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱) به‌طور میانگین به روزانه ۱۰۵ میلیون لیتر برسد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برای مصرف بنزین کشور، هماهنگی و برنامه‌ریزی در بخش‌های تولید، انتقال و ذخیره‌سازی به‌نحوی انجام شده است که بنزین به قدر کفایت وجود دارد و مشکلی در زمینه تأمین سوخت نوروزی در کشور وجود ندارد.

 

 


برچسب ها: نوروز بنزین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *