فهرست به‌روز شده اموال مازاد و آماده فروش دولت منتشر شد

12:36 - 29 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۴۲۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت از انتشار فهرست بروز شده‌ای از املاک دارای مجوز برای فروش دولت، توسط این اداره کل خبر داد.

- به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، فاطمه دادگر با اشاره به دستور وزیر اقتصاد در جلسه کارگروه تأمین مالی مبنی بر اطلاع رسانی برای فروش اموال مازاد دولت، گفت: بر اساس دستور سید احسان خاندوزی، اداره کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت فهرست بروز شده‌ای از املاک دارای مجوز فروش تهیه کرده و این فهرست در سامانه تدارکات الکترونیک دولت قرار گرفته است تا از طرق مختلف نظیر رسانه‌های گروهی و شبکه‌های مجازی اطلاع رسانی برای فروش آن انجام پذیرد.

مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: همچنین فهرست همکارانی که مقرر است به عنوان رابط در استان‌ها نسبت به پاسخگویی در امر فروش همکاری نمایند، نیز به همراه مشخصات آن‌ها تهیه شده و علاقمندان به شرکت در این مزایده‌ها می‌توانند با ارتباط با این افراد اطلاعات بیشتر در این زمینه را دریافت کنند.

دادگر گفت: فهرست اموال دارای مجوز فروش دولت نیز به همراه لینک دسترسی به سامانه تدارکات الکترونیک بارگذاری شده است؛ علاوه بر آن بر روی پرتال وزارت اقتصاد نیز برای دسترسی مخاطبان قرار گرفته تا چنانچه ملکی مورد نظر می‌باشد و افراد تمایل به خرید آن دارند، از این طریق اقدام کنند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *