رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهینه سازی فرایند پسماند موضوعی کلیدی است

1:30 - 09 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۲۲۶
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ما اگر پسماند را حتی وقتی که در منازل تفکیک می‌شود به خوبی پردازش نکنیم و به این مساله به خوبی عمل نشود کیفیت پسماند ما در مرحله پردازش کاهش پیدا می‌کند.
مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران درباره راه حل‌های موجود برای اجرای طرح تفکیک زباله به میزان گفت: یکی از موضوعات مدنظر ما برای رویارویی با چالش پسماند‌های شهری در پایتخت بحث بهینه‌سازی فرایند پسماند است.
 
وی ادامه داد: ما اگر پسماند را حتی وقتی که در منازل تفکیک می‌شود به خوبی پردازش نکنیم و به این مساله به خوبی عمل نشود کیفیت پسماند ما در مرحله پردازش کاهش پیدا می‌کند.
 
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: برای مثال اگر مقداری در یک بطری آب باشد حتما باید اول آن آب از بطری خارج شود بعد در درون فرایند تفکیک زباله قرار بگیرد یا قسمتی از بسته‌های پلاستیک و امثالهم باید حتما یک پاکسازی در آن صورت بگیرد که از کیفیتش نکاهد.
 
پیرهادی اذعان کرد: این‌ها یکی از موضوعاتی است که بالاخره باید به آن توجه شود و هرچقدر ما بتوانیم فاصله حمل پسماند خشک و پردازشش را کاهش دهیم در زمینه پیش بردن موضوع تفکیک زباله‌ها گام‌های موثر بیشتری را برداشته ایم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *