تقدیر شکات پرونده پروژه روماک شهر جدید هشتگرد از رئیس قوه قضاییه/ مالباختگان از ابتکار قاضی پرونده در صدور رای عادلانه تشکر کردند

22:14 - 28 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۴۲۱۹
جمعی از شکات و مالباختگان پرونده پروژه روماک شهرجدید هشتگرد از رئیس قوه قضاییه بابت دستورات و پیگیری‌های وی در رسیدگی به این پرونده کثیرالشاکی تقدیر کردند.
- جمعی از شکات و مالباختگان پرونده پروژه روماک شهرجدید هشتگرد با حضور در مقابل دفتر مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه از رئیس دستگاه قضا بابت دستورات و پیگیری‌های وی در رسیدگی به این پرونده کثیرالشاکی تقدیر کردند.
 
تقدیر شکات پرونده پروژه روماک شهر جدید هشتگرد از رئیس قوه قصاییه/ مالباختگان از ابتکار قاضی پرونده در صدور رای عادلانه تشکر کردند

شکات پرونده همچنین از رئیس کل دادگستری استان البرز و قاضی سعیدی، قاضی این پرونده بابت رای ابتکاری صادره و در نظر گرفتن کاهش ارزش پول کشور در رد مال متهمان تشکر کردند.

یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی استان البرز مربوط به فروش مال غیر توسط یک شرکت پیمانکار احداث مسکن مهر در شهرستان ساوجبلاغ بود.

این شرکت که شرکتی پیمانکاری است در حالی که فقط وظیفه ساخت و تحویل واحد‌های مسکونی به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد را داشته است اقدام به پیش فروش ۶۸۱ واحد مسکونی بدون مجوز قانونی می‌کند.

تقدیر شکات پرونده پروژه روماک شهر جدید هشتگرد از رئیس قوه قصاییه/ مالباختگان از ابتکار قاضی پرونده در صدور رای عادلانه تشکر کردند

بر همین اساس پرونده قضایی با شکایت ۵۰۰ نفر از خریداران تشکیل شد که پس از رسیدگی به اتهام شخصیت حقوقی شرکت و ۱۱نفر از اشخاص حقیقی در شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری دو ساوجبلاغ، رای بدوی در خصوص متهمان صادر گردید.

پیرو دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر صدور رای با نگاه به لزوم جبران واقعی خسارت واردشده به شاکیان، متهمان، محکوم به رد مال با لحاظ کاهش ارزش پول در حق شاکیان شدند به نحوی که محکوم علیه مکلف است وجوه دریافتی از شاکیان را با توجه به میزان افزایش آپارتمانی که از نظر نوع و سایر اوصاف، مشابه همان آپارتمان پیش فروش شده باشد را به قیمت روز به شاکیان پرداخت کنند.

 


برچسب ها: شهر جدید هشتگرد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *