رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نباید همه بار کاهش آسیب‌های اجتماعی را روی دوش شهرداری بیندازیم

1:30 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۴۱۸۸
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: با نحوه عمل دستگاه‌های مختلف ما شاهد شکل گرفتن یک جور رها شدگی اوضاع اجتماعی هستیم.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره شیوه عمل و نقش و تاثیر قرارگاه جهادی بر روند مقابله با آسیب‌های اجتماعی در پایتخت به میزان گفت: به نظر من بهترین کار این بود که شهرداری تهران و دستگاه‌های مختلف زیرمجموعه این نهاد به عنوان آزمونه یا به قول غربی‌ها پایلوت استادی این قرارگاه را در یک جایی مجسم می‌کردند. درواقع باید کار قرارگاهی بین دستگاهی در آن ناحیه مشخص انجام می‌شد و در کنارش با اتکا به ظرفیت‌های مردمی این برنامه در آنجا نقش می‌بست.
 
وی اضافه کرد: یعنی این اقدامات صورت واقعی پیدا می‌کرد. آن وقت می‌شد این برنامه را تعمیم و تسری داد و گسترش داد و در مناطق مختلف تحققش را به نظاره نشست. پس در ارزیابی این موضوع باید اینطور نتیجه گیری کرد که دستگاه‌های مختلف در چهار سال گذشته و پیش از آن وظایف خودشان را انجام نداده اند.
 
نادعلی اظهار داشت:یعنی نباید همه بار را روی دوش شهرداری بیندازیم. با نحوه عمل دستگاه‌های مختلف ما شاهد شکل گرفتن یک جور رها شدگی اوضاع اجتماعی هستیم.
 
سخنگوی شورای شهر تهران افزود:من  فکر می‌کنم آنچه که حق مطلب بود در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی اتفاق نیفتاده است. با اینکه ممکن است کار‌های بسیاری هم صورت گرفته باشد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *