اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی یزد رفع موانع حقوقی واحد‌های راکد قابل راه اندازی است

12:26 - 28 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۴۱۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به حجم بالای مشکلات حقوقی واحد‌های تولیدی استان گفت: در همین راستا تمرکز سال اتی ستاد بر رفع موانع حقوقی واحد‌های راکد و نیمه راکد قابل احیا است.
- غلامعلی دهشیری در پنجاه و نهمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه با اشاره به چالش‌های حقوقی پیش آمده برای فعالین حوزه تولید و صنعت استان گفت: بهره گیری از ظرفیت کارشناسی حقوقی در فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی امری ضروری است.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به حجم بالای مشکلات حقوقی واحد‌های تولیدی استان گفت: در همین راستا تمرکز سال اتی ستاد بر رفع موانع حقوقی واحد‌های راکد و نیمه راکد قابل احیا است.
 
وی با بیان اینکه برخی از چالش‌های حقوقی منجر به تعطیلی واحد‌های تولیدی استان شده است افزود: در همین راستا در سال آینده و ذیل این ستاد کارگروه تخصصی جهت بررسی چالش‌های حقوقی واحد‌های تولیدی استان ایجاد می‌شود.
 
دهشیری با تقدیر از وحدت، همدلی و همراهی بین همه دستگاه‌های نظامی، امنیتی اقتصادی، اداری و قضایی استان در این ستاد تصریح کرد: در سالی که گذشت شاهد مصوبات و اقدامات خوبی در این ستاد با هدف حمایت از تولید و صنعت استان بوده ایم.
 
وی بر لزوم جمع بندی مصوبات سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و افزود: باید با بهره گیری از تجربه گذشته و فرصت پیش رو و ظرفیت نخبگان این مصوبات آسیب شناسی شده و برای سال آینده نقشه راه تعریف شود.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد در ادامه با تبریک ولادت امام عصر (عج) و تقارن آن با هفته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) گفت: این عزیزان با مجاهدت‌های خاموش و ایثارگری‌های جانانه خود نسبت به خنثی کردن توطئه دشمنان، نظم و امنیت نظام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و به معنای واقعی سالروز میلاد یوسف زهرا عج بعنوان روز سربازان گمنام نامیده شده است.
 
شایان ذکر است آخرین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه با دستور کار رفع موانع تولید در ۱۳ واحد تولیدی به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *