رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای طرح مشترک بسیج سپاه تهران، پلیس و شهرداری پایتخت در حوادث بزرگراهی نوروز ۱۴۰۱/ آغاز به کار گشت ایمنی در بزرگراه‌های تهران

12:12 - 28 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۴۱۲۷
رئیس پلیس راهور تهران گفت: نیروی انتظامی در طرح مشترک با بسیج سپاه محمد رسول ا... (ص) و شهرداری تهران در تعطیلات نوروز ایمنی بزرگراه‌های تهران را تحت نظارت دارند.
- سردار محمد حسین حمیدی گفت: با توجه به اینکه شهر تهران مقصد گردشگری بسیاری از مسافران نوروزی است و از سوی دیگر مسیر عبوری بسیاری از هموطنانمان، حوزه‌های بزرگراهی پایتخت است، طبیعی است که شاهد تردد بالایی در ایام نوروز باشیم.

وی افزود: با توجه به خلوتی معابر در نوروز و سرعت بالای برخی رانندگان و یا تغییر مسیر و تغییر جهت‌های رانندگانی که به بزرگراه‌های تهران آشنایی کافی ندارند، گاهی دچار چالش‌هایی از جمله، تصادفات، خرابی خودرو و... می‌شویم که ممکن است این مسئله، عاملی برای تصادفات زنجیره‌ای یا توقف‌های طولانی مدت مخاطره آمیز شود.

رئیس پلیس راهور تهران تصریح کرد: با هماهنگی بسیج سپاه محمد رسول ا... (ص)، پلیس راهور تهران و خدمات شهری شهرداری، تیم‌های مشترکی تشکیل شود که در ایام تعطیلات نوروز با حضور پر رنگ، خدمات رسانی ترافیکی مناسبی برای مردم عزیز داشته باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *